Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@18:29:53 GMT

یک کشته و ۱۴ مصدوم بر اثر واژگونی وانت نیسان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۴۵۳

یک کشته و ۱۴ مصدوم بر اثر واژگونی وانت نیسان

تین نیوز

 سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت۱۴ نفر و فوت یک نفر به دلیل واژگونی وانت نیسان در شیراز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره این حادثه گفت: در ساعت ۸:۱۵ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی نیسان وانت در محور کوار - شیراز، روستای ولیعصر به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در این حادثه ۱۴ نفر مصدوم شدند که ۱۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱ نفر نیز در محل درمان شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شیراز واژگونی وانت نیسان مجتبی خالدی اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر مرادی امروز هفتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان بندرخمیر حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک‌دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، خودرو واژگون  و دچار حریق شد و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم و جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز