Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@23:11:53 GMT

پلمب ۶ واحد عرضه گوشت و مرغ غیرمجاز در بابلسر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۶۴۹

پلمب ۶ واحد عرضه گوشت و مرغ غیرمجاز در بابلسر

مهدی کریم‌پور رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار از پلمب 6 واحد عرضه گوشت و مرغ غیرمجاز در بابلسر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: بازرسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان با انجام بازرسی‌های ادواری از مراکز عرضه مواد خام دامی(گوشت و مرغ) در ایام تعطیلات نوروز، با متصدیان 5 واحد صنفی به دلیل زنده‌فروشی و کشتار غیر مجاز، پرونده این واحد‌های متخلف را به مراجع قضایی ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: در همین راستا متصدی پنج واحد عرضه مرغ زنده که به تذکرات  شفاهی و کتبی مأموران دامپزشکی بی‌توجه بودند به  مراجع قضایی معرفی و واحد‌های صنفی این پنج مرکز عرضه غیر مجاز پلمپ شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: همچنین یک واحد قصابی در شهرستان بابلسر که خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی به‌صورت غیرمجاز اقدام به کشتار می‌کرد، شناسایی و ضمن ارجاع پرونده متصدی این واحد صنفی به مراجع قضایی از ادامه فعالیت آن جلوگیری و قصابی مورد نظر پلمپ شد.

کریم‌پور تاکید کرد: از شهروندان تقاضا میشود برای حفظ سلامتی خانواده خود با مراجعه به مراکز مجاز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان و با توجه نمودن به برچسب محصول نسبت به خرید موادخام دامی اقدام کنند.

وی گفت: هرگونه کشتار دام و طیور در خارج از کشتارگاه، به دلیل افزایش آلودگی زیست‌محیطی و همچنین انتشار بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نصرالله پورحسین باقری با اشاره به شروع برداشت محصول توت فرنگی در باغات شهرستان بابلسر، گفت: تاکنون ۱۵ هزار تن توت فرنگی در این شهرستان برداشت شد.

او با اشاره به اینکه این شهرستان بیشترین تولید و سطح زیرکشت توت فرنگی استان را در اختیار دارد، تصریح کرد: بخش عمده کشت توت فرنگی این شهرستان در بخش بهنمیر است که با توجه به کیفیت مطلوب محصول این منطقه و درآمد مناسب حاصل از آن، کشت این محصول مورد توجه کشاورزان قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر اظهار کرد: پیش بینی می‌شود ۲۴ هزار تن توت فرنگی در ۸۰۰ هکتار مزارع توت فرنگی این شهرستان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد