Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:22:17 GMT

اجباری شدن استفاده از ماسک در دو شهر بزرگ هند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۷۲۱

اجباری شدن استفاده از ماسک در دو شهر بزرگ هند

مقامات دو شهر بزرگ در هند استفاده از ماسک را برای تمامی شهروندان اجباری کردند.

به گزارش ایسنا، مقامات دو شهر بمبئی و دهلی نو در اطلاعیه‌ای مشترک اعلام کردند: شهروندان هنگام خروج از خانه ملزم به استفاده از ماسک هستند.

مقامات دهلی نو با بیان اینکه استفاده از ماسک می‌تواند میزان شیوع کروناویروس را به حد قابل توجهی کاهش دهد، اظهار داشتند: بنابراین، تصمیم گرفته شد تا استفاده از ماسک برای تمامی افرادی که قصد دارند از خانه خارج شوند اجباری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بمبئی نیز استفاده از ماسک برای تمامی شهروندان اجباری است و درصورتی که افراد از رعایت آن خودداری کنند توسط پلیس اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری CNN، دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا مجموع مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ را در هند ۵۹۱۶ نفر و فوتی‌ها را ۱۷۸ نفر اعلام کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هند کروناویروس کووید 19 کرونا در جهان استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری

پروهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از جمع آوری فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» از مراکز عرضه خبر داد.

وی افزود: طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۱۴۴۶ با عنوان «انواع روغن زیتون خوراکی- ویژگی‌ها و روش‌های آزمون» مخلوط روغن تفاله زیتون پالایش شده با انواع روغن زیتون بکر، قابلیت مصرف خوراک انسان را ندارد.

بیشتر بخوانید

جمع آوری ۱۱ قلم کالای فاقد نشان استاندارد

پروهش اضافه کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش این کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

وی از عموم هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده کالا‌های فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضه استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهری شلوغ با بیشترین نرخ رشد جمعیت در جهان
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • اعتراض تندروهای یهودی به سربازی اجباری با آتش‌زدن پرچم اسرائیل (فیلم)