Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یوسف سپهوند در این باره اظهار داشت: در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی استان و با توجه به مطالبه عمومی آحاد جامعه در اجرای هر چه دقیق‌تر برنامه‌های طرح فاصله گذاری اجتماعی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح نظارت بر واحدهای صنفی ازسوی پلیس استان و با همکاری کارشناسان اتاق اصناف در سطح استان با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اقدامات صورت گرفته در دو روز گذشته در اجرای این طرح افزود: در دو روز گذشته در شهر اراک ۵۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت چگونگی فعالیت پلمب شدند و به ۴۱۴ واحد صنفی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکرات لازم ارائه و برای ۳۸ واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب صادر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها در راستای صیانت و سلامت آحاد جامعه با جدیت دنبال می‌شود، از همراهی شهروندان در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد و خواستار تعامل هر چه بیشتر آحاد جامعه در اجرای مصوبات این کمیته به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد.

کد خبر 4896047

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی ویروس کرونا پلمب واحد صنفی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان فاصله گذاری اجتماعی نیمه شعبان بیرجند ایلام بارش باران روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین اجرای مصوبات واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محبیان عصر چهارشنبه در مراسم پهلوانی و زورخانه‌ای ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: هر حرکتی که در راستای ترویج ورزش انجام می‌شود ارزشمند و مقدس است بالاخص ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی که اهمیت زیادی دارد.

محبیان اضافه کرد: در شرایطی که تکنولوژی بر جامعه حکمفرما شده است و میزان سرانه ورزشی کاهش یافته است هر حرکتی در ترویج ورزش بسیار مهم است افزایش چنین برنامه‌های بسیار مهم و ارزشمند است.

وی گفت: ورزش زور خانه‌ای در بیجار بیش از ۵۰ سال است که قدمت دارد و این نشان از اهمیت ویژه ایست که اینکه این ورزش در این شهرستان دارد.

محبیان تاکید کرد: ورزش باستانی از معدود ورزش‌هایی است که نقش پهلوانی در آن بر نقش قهرمانی غلبه دارد و علاوه بر سلامتی اخلاق مداری، مردانگی و افتادگی هم در این ورزش وجود دارد.

وی ادامه داد: فضائل اخلاقی در ورزش باستانی اهمیت زیادی دارد و چه خوب است که این ورزش را بین همه آحاد مردم و جوانان و نوجوانان ترویج دهیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: آنچه که در ورزش پهلوانی ما می‌بینیم عصاره آن را در شهدا و رزمندگان اسلام مشاهده می‌کنیم چرا که یک تقارن مبارک اتفاق افتاده است و تلفیق این برنامه با یادواره شهدا صورت گرفته است.

کد خبر 6088076

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه