Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@10:53:09 GMT

رهبر انقلاب: ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۳۰۳

رهبر انقلاب: ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشید

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: انسان در مواجهه با هر مشکلی باید انتظار گشایش و فرج داشته باشد که این خود یک گشایش است.

سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب به مناسبت نیمه شعبان، دقایقی پیش آغاز شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این گفت‌وگوی تلویزیونی به بیان نکاتی درباره مسائل داخلی و بین‌المللی خواهند پرداخت.

گزیده سخنان رهبر انقلاب را در زیر می‌خوانید:

امروز بشر دچار نگرانی و اضطراب است و این پیشرفت‌های گوناگون نتوانسته به بشر تسلی ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*امروز بی‌عدالتی در دنیا از علم تغذیه می‌کند و علم پیشرفته در خدمت بی عدالتی و جنگ افروزی است.

*عدالت در قدرت، ثروت، سلامت، کرامت انسانی، منزلت اجتماعی، همه ابعاد زندگی و معنویت و رشد از انتظاراتی است که از عدالت امام عصر در زمان ظهور می‌رود.

*در همه ادیان وعده داده شده که فرج و حرکت عظیم الهی در پایان تاریخ که البته زندگی واقعی بشر از آن زمان آغاز می‌شود، به وجود می‌آید.

*در مورد انتظار فرج گفته شده که انتظار حضرت، ولی عصر (عج) یکی از مصادیق آن است. انسان در مواجهه با هر مشکلی باید انتظار گشایش و فرج داشته باشد که این خود یک گشایش است و انسان را یاس و درماندگی نجات می‌دهد.

*باید در راه ایجاد جامعه مهدوی تلاش کنیم و به قدر توانمان برای دگرسازی تلاش کنیم و محیط پیرامون را تا جایی می‌توانیم به جامعه مهدوی نزدیک کنیم که جامعه عزت، علم، برادری و قسط است.

*انتظار فرج یعنی آماده‌سازی خود، بی‌صبری کردن یکی از مواردی است که در این موضوع نهی شده است. انتظار فرج هم یعنی ظهور، ولی عصر و هم فرج بعد از شدت که پس از شرایط دشوار رخ می‌دهد مثل امروز و شرایطی که همه دنیا را درگیر خود کرده است.

*حادثه کرونا یک ابتلای عمومی و آزمون است. هم برای دولت‌ها و هم ملت‌ها. هر دو امتحان می‌شوند و آزمون عجیبی است.

*ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشید و اوج این افتخار ملی متعلق به مجموعه درمانی کشور است و عظمت کارشان و ارزش آن را می‌رساند.

* خاطره خوشی از تلاش‌های باارزش جامعه پزشکی، درمانی و پرستاری کشور در ذهن مردم در این دوره باقی خواهد ماند.

*نیرو‌های مسلح انصافاً از همه توان سازندگی و ابتکار خود در زمینه علمی و کشفیات و ساخت و ساز امکانات بهداشتی و درمانی از بیمارستان‌ها تا نقاهت گاه‌هایی که در اختیارشان بود برای این موضوع به کار گرفتند و ظرفیت‌های بسیار زیادی کشف شد که داخل نیرو‌های مسلح و در بیرون آن وجود دارد و از آن‌ها خبر نداشتیم.

*مشارکت‌های مردمی در زمینه مبارزه با کروناصحنه‌های جالب و شگفت‌انگیزی را به وجود آورد.   خبر تکمیل می شود.....

منبع: فرارو

کلیدواژه: رهبر انقلاب رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ببینید | بیانات رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد
  • فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران
  • فیلم/ رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد