Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:50:38 GMT

رشد ۱۵ درصدی کیفیت نان/ افزایش قیمت نداریم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۵۴۱

رشد ۱۵ درصدی کیفیت نان/ افزایش قیمت نداریم

محمد پهلوان زاده رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهارداشت:خوشبختانه با توجه به سال زراعی جدید و افزایش سطح کیفیت و سطح زیر کشت محصولات گندم در اراضی کشاورزی استان شاهد رشد ۱۵ درصدی میزان سطح کیفیت نان در بازار اصفهان هستیم.

او افزود:با توجه به اوضاع کرونا ونیاز اساسی مردم جامعه به نان با کیفیت در همین راستا ، دستورالعمل‌های توزیع آرد با کیفیت به صورت یکسان در بازار ابلاغ شده و خوشبختانه هیچ کمبود آردی در بازار استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان تاکید کرد:همچنین با وجود اوضاع کرونا در استان تمامی قوانین اصول و نکات بهداشتی در کلیه نانوایی‌های استان اجرایی می‌شود تا نان سالم و با کیفیت به دست مردم برسد.

پهلوان زاده گفت:با توجه به رایزنی‌های مختلف با حضور مسئولان مربوطه استان در مورد وضعیت قیمت نان در بازار در نهایت مصوب شد تا هیچ افزایش قیمت نانی در بازار استان اصفهان صورت نگیرد.

او ادامه داد: در حال حاضر تمامی گشت‌های بازرسی اتحادیه به صورت یک روز در هفته بر تمامی نانوایی‌های استان نظارت دقیق دارنند و با هرگونه گرانفروشی و یا کم فروشی برخورد جدی می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان در مورد نتیجه حذف جوش شیرین از نانوایی‌های استان تاکید کرد: حذف جوش شیرین در تمامی نانوایی‌های استان اصفهان همچنان ادامه دارد و تا کنون نیز نتایج بسیاری خوبی در باره افزایش سطح کیفیت نان با حذف جوش شیرین در بازار نان استان دریافت کردیم.

پهلوان زاده در مورد یارانه ارد نانوایان استان اصفهان در سول جدید یادآور شد:ماهانه بیش از ۱/۵۰ کیلوگرم کیسه ارد یارانه و حدود ۳ هزار کیسه ارد نیمه یارانه دریافت و به صورت یکسان در تمامی نانوایی‌های استان توزیع می‌گردد.

او گفت: با توجه به اوضاع کنونی کرونا در استان تمامی نانوایان سراسر استان اصفهان به صورت دو شیف مشغول فعالیت هستند.

رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان تاکید کرد:در حال حاضر نرخ انواع نان در بازار همچون تافتون با وزی ۲۰۰ کیلو گرم به نرخ ۷ هزار ریال، نان تافتون تنوری با وزن ۲۱۰ کیلو گرم به نرخ ۴ هزار ریال، نان سنگک با وزن ۴۵۰ کیلو گرم ۱۰ هزار ریال، لواش با وزن ۱۷۰، ۲ هزار ریال، نان قوپی با وزن ۳۲۰ کیلوگرم ۵ هزار ریال و بربری با وزن ۴۵۰ کیلو گرم به نرخ ۵ هزار ریال عرضه و فروخته می‌شود.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیفیت نان ویروس کرونا توزیع آرد افزایش قیمت نانوایی های استان هزار ریال کیلو گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی سقوط کرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت طلا در بازار جهانی ۱.۷ درصد کاهش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار فرود آمد. بر همین اساس، اونس طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۲۹۴ دلار قیمت دارد که کاهش ۴۲ دلاری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نزول سنگین قیمت طلا و ارز

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت طلا در طول یک هفته گذشته افت ۲۶ دلاری و به عبارتی ۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. اما همچنان عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۶۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229097 برچسب‌ها طلا

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد