Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:33:44 GMT

هشدار هواشناسی؛ توفان‌های لحظه‌ای در راه اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۵۷۹

هشدار هواشناسی؛ توفان‌های لحظه‌ای در راه اصفهان

هشدار هواشناسی امروز در سطح نارنجی صادر شده، در این هشدار آمده است: وزش باد شدید و وقوع توفان لحظه‌ای برای روز جمعه در مناطق جنوب، شرق و جنوب شرقی استان اصفهان و شدت پدیده در روز شنبه در اکثر مناطق استان دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از روز سه‌شنبه استان اصفهان شاهد بارش‌های قابل توجه بهاری بوده، بارندگی‌هایی که در نقاط سردسیر به برف و در مواردی به تگرگ هم تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام هواشناسی این شرایط در روزهای آتی ادامه خواهد داشت که نیازمند رعایت نکاتی برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی است.

در همین راستا هشدار هواشناسی امروز در سطح نارنجی صادر شده، در این هشدار آمده است: وزش باد شدید و وقوع توفان لحظه‌ای برای روز جمعه در مناطق جنوب، شرق و جنوب شرقی استان و شدت پدیده در روز شنبه در  اکثر مناطق استان و با شدت بیشتر در نیمه جنوبی و شرق دور از انتظار نیست.

شکستن درختان فرسوده و کهنسال، آسیب به سازه‌های موقت، احتمال وارد آمدن خسارت به تاسیسات شهری و روستایی و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی در نیمه جنوبی و شرق استان به ویژه طی روز شنبه از اثرات پدیده‌های جوی خواهد بود.

مدیریت بحران استان اصفهان روز گذشته اعلام کرده بود با توجه به پیش بینی بارش‌های رگباری بهاری و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ و صاعقه در مناطق مستعد در آماده باش قرار دارد.

به گزارش فارس، بارش 24 ساعت گذشته استان اصفهان تا ساعت ۱۰ صبح  روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه بدین شرح است: کاشان ۳۴.۶ – نطنز ۲۵.۵ – اردستان ۲۲.۲ – نائین ۱۷.۲ – ورزنه ۱۶.۵ – خوانسار ۱۵.۳ – میمه ۱۰ – اصفهان ۶.۱ – مورچه خورت ۴.۷ – گلپایگان ۴.۷ – دهق ۴.۵ – چوپانان ۳.۹ – نجف آباد ۳.۹ – دهاقان ۳.۷ و شهرضا ۱.۸ – بوئین میاندشت ۱.۴ – خوروبیابانک ۰.۹ – چادگان ۰.۱ و زرین شهر ۰.۱ میلیمتر  

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/م ۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان هواشناسی وزش باد شدید توفان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان ۱۹ اردیبهشت؛ هشدار نارنجی بارش باران

کارشناس هواشناسی گفت: از روز دوشنبه بارش‌های قابل توجهی در نیمه غربی و بخش‌های شمالی کشور آغاز شده‌اند. سامانه بارشی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در نواحی شمالی کشور، بخش‌های غربی استان اصفهان، کردستان و کرمانشاه فعال می‌شود.

کد خبر 751425

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان ۱۹ اردیبهشت؛ هشدار نارنجی بارش باران
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای دوشنبه و سه شنبه | کدام استان‌ ها هشدار بارندگی گرفتند؟
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور