Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@00:20:21 GMT

ظهور حضرت مهدی (عج)پایان رنج و غم انسانهای جهان می باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۷۶۲

ظهور حضرت مهدی (عج)پایان رنج و غم انسانهای جهان می باشد

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) ، ظهور حضرت مهدی (عج)، پایان رنج و غم و دریچه ای برای هدایت و کمال انسانهای جهان می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حجت الاسلام عبدالکریم اعلمی نڗاد مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده صبح امروز در جمعع کارکنان، اظهار کرد: انشاالله تولدش با ظهور با شکوهش را با شوق همراهیش ، به انتظار نشسته ایم تا فرمان نجات انسان و جهان را از خدای سبحان بگیرد و همگان را از رنج و غم برهاند و دریچه های هدایت و کمال را برای انسانهای جهان بگشاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالکریم اعلمی نڗاد ادامه داد: از جمله اعمال مستحبی مانند روزه گرفتن و خواندن زیارت امام حسین(ع) و دعای عهد که در این شبها و روزها می توان انجام دادو برای شفای مریضان دست به دعا بر داریم و برای ظهور حجه ابن الحسن (عج) دعا کنیم .

اعلمی نڗاد با اشاره به میلاد سراسر نور حضرت مهدی(عج)
، خاطر نشان کرد: با توجه به بر پا نکردن مراسم اعیاد در این شبها به علت شیوع بیماری کرونا ، تا می توانیم در حق همدیگر دعا کنیم و حتی المقدور دست خانواده هایی را که نیازمند هستند را بگیریم تا دل اقایمان صاحب الزمان خشنود و راضی شود.

وی افزود : پانزدهم ماه شعبان ماهی می باشد که مولایمان حضرت مهدی(عج) با توجه به ظلم و ستمگری دوران حکومت عباسی و مراقبتهای شدید ماموران ان زمان ، ایشان در سامرا چشم به جهان گشود ایشان در ۵سالگی امامت شیعیان را بر عهده گرفت.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده تصدیح کرد: حضرت مهدی (عج)پس از سپری شدن دوران غیبت ، با تشکیل حکومت عدل جهانی احکام الهی را در سرتاسر سرزمین ، حاکمیت خواهد کرد.

وی بیان داشت:همه باید در حد توان و درک خود برای رسیدن به سطحی قابل قبول از شناخت و معرفت امام بکوشیم و معرفت اجمالی خود را به معرفت کامل تبدیل کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضرت مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف عالمیان با شکست برابر حریف ۱۹ ساله/پایان کار با ۱۷ هزار دلار

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان امروز با برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی در ریاض پیگیری شد. پ

نوشاد عالمیان که با غلبه بر نفر چهارم جهان به این مرحله از رقابت ها صعود کرد، در این مرحله به مصاف «شایدونگ» بازیکن ۱۹ ساله چینی با رنکینگ ۱۵ جهان رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

نوشاد عالمیان در گیم های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۱۱ به ۷، ۱۵ به ۱۳ و ۱۱ به ۹ باخت و تنها در گیم دوم با نتیجه ۱۱ بر ۸ صاحب برتری شد.

«شایدونگ» چینی در حالی متحمل شکست برابر عالمیان شد که در رقابت های گرند اسمش سنگاپور موفق شده بود هموطن خود «فان زندونگ» نفر اول جهان را شکست دهد.

عالمیان درحالی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان به کار خود پایان داد که در مجموع از این مسابقات صاحب ۴۰۰ امتیاز رنکنیگی شد و به ۱۷ هزار دلار جایزه نقدی هم دست یافت.

عملکرد نوشاد عالمیان که رنکینگ ۶۸ را در اختیار دارد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان به این شرح است:

مرحله مقدماتی
* نوشاد عالمیان ۳ - صفر «سدریک» از بلژیک (این بازیکن بلژیکی صاحب رنکینگ ۸۹ است)
* نوشاد عالمیان ۳ - صفر «آندریاس لونکو» از تریش (این بازیکن اتریشی صاحب رنکینگ ۸۸ جهان است)
* نوشاد عالمیان ۳ - صفر «محمد البیالی» از مصر (این بازیکن مصری صاحب رنکینگ ۶۲ دنیا است)

مرحله یک سی و دوم
نوشاد عالمیان ۳ - ۲ «کائو چنگ جو» از چین تایپه (این بازیکن چین تایپه ۱۹ ساله و صاحب رنکینگ ۲۹ جهان است)

مرحله یک شانزدهم
* نوشاد عالمیان ۳ - ۲ «لیانگ جینگ کون» (این بازیکن چینی صاحب رنکینگ ۴ جهان است)

مرحله یک هشتم

* نوشاد عالمیان یک- ۳ «شایدونگ» (این بازیکن چین تایپه ۱۹ ساله و صاحب رنکینگ ۱۵ جهان است)

کد خبر 6099633

دیگر خبرها

  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • حذف عالمیان با شکست برابر حریف ۱۹ ساله/پایان کار با ۱۷ هزار دلار
  • تهرانی‌ها پیش تاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • اجتماع بزرگ "فرمانده مهدی" در یزد برگزار شد
  • پیروز میدان غزه
  • عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس؛ محور پنجمین کنگره امام رضا(ع)
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز