Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:24:58 GMT

تکذیب شد: اعلام سایت ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۷۸۱

تکذیب شد: اعلام سایت ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی

شیوع وگسترش بیماری کرونا درکشور مشکلات اقتصادی زیادی بویژه در حوزه کسب ‌وکار ایجاد کرده است. جبران ضرر و زیان‌های ناشی از تعطیلی واحدهای صنفی به دلیل شیوع این بیماری یکی از دغدغه های اصلی این روزهای دولت است. تاکنون سیاست های حمایتی دولت از بنگاه ها در قالب تعویق پرداخت‌های مالیاتی و حق بیمه‌ها بوده و بسته‌های معیشتی برای نیروی کار و کارگران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این راستا در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، ستاد اقتصادی دولت تصمیم گرفت علاوه بر پرداخت ٧۵ هزار میلیارد تومان به کسب‌ وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، به خانوارهایی که یارانه دریافت می کنند تسهیلات یک تا دو میلیون تومان به صورت قرض الحسنه و با سود ١٢ درصد از ماه آینده پرداخت کند.

شایعه: اعلام سایت هدفمندی یارانه ها برای ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی

تکذیب شایعه: پس از انتشار اعلام سایت هدفمندی یارانه ها برای ثبت نام متقاضیان وام یک تا ۲ میلیون تومانی به نقل از محمدباقر نوبخت، مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه گفت: هنوز سایت و سازوکار ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی اعلام نشده است.

قمصریان روز چهارشنبه گفت: امروز به اشتباه به نقل از رییس سازمان برنامه و بودجه اینگونه بیان شده است که متقاضیان وام یک میلیون تومانی برای ثبت نام به سایت هدفمندی یارانه ها مراجعه کنند که اینگونه نیست و سایت محل ثبت نام هنوز اعلام نشده است. در اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه، هیچ نامی از سایت سازمان هدفمندی یارانه ها برده نشده است. همچنین هنوز زمان ثبت نام متقاضیان این وام نیز مشخص نشده است.

برچسب‌ها کرونا اخبار جعلی سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اخبار جعلی سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت دولت کرونا اخبار جعلی سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت دولت سازمان برنامه و بودجه وام یک میلیون تومانی هدفمندی یارانه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی