Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران در مورد سهمیه‌های طرح ترافیک اظهار داشت: در بین ارگان‌ها و نهاد‌های دارای سهمیه، فقط اعتبار سهمیه‌های مربوط به بیماران خاص، معلولین و جانبازان سال ۹۸ تا زمان تخصیص سهمیه‌های جدید در سال ۹۹ معتبر خواهد بود.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توصیه‌های بهداشتی، نهاد‌های متولی جانبازان، بیماران خاص و معلولین، هنوز موفق نشده‌اند موضوع سهمیه‌های سال ۹۹ را به صورت کامل تخصیص دهند و به همین دلیل این موضوع با تاخیر همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تغییر ساعت طرح ترافیک از روز شنبه و اجرای آن از ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۹ تاکید کرد: به دلیل کرونا از روز شنبه شهروندانی که قصد ورود در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا دارند، باید در کارت شهروندی خود حداقل ۵۶ هزار تومان اعتبار داشته باشند؛ چراکه در غیر این صورت طرح ترافیک برای آن‌ها با ضریب یک حساب می‌شود و در واقع ۲۰ درصد به ضرر آن‌ها خواهد بود. البته برای هفته آینده نیازی به رزرو طرح ترافیک نیست.

سعدیان‌فر اعلام کرد: در سال‌جاری ۲۰ روز تردد رایگان برای پلاک‌های تهران و ۱۵ روز تردد رایگان برای پلاک‌های شهرستان در طرح کاهش آلودگی هوا و در هر فصل در نظر گرفته شده است و این موضوع مشابه سال ۹۸ بوده و هیچ تغییری نداشته است.

به گزارش فارس، مهلت ثبت نام سهمیه طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا برای خبرنگاران نیز تا ۳۱ فروردین تمدید شد و تا اختصاص سهمیه‌های سال ۹۹ طرح ترافیک سال ۹۸ این افراد دارای اعتبار است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سهمیه ترافیک کارت شهروندی طرح ترافیک پارسی خبر طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد