Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختلافات مدیریتی بارسلونا همچنان ادامه دارد.

طرفداری- بعد از اینکه بارتومئو خواستار استعفای معاون خود، امیلی روسوود شد، اکنون روسوود از مشکلات درون باشگاه و اینکه احساس خیانت می کند می گوید.

به گزارش مارکا، روسوود درباره اتفاقات ساعات اخیر بیان داشت:

کمی ناراحت هستم اما مسئله مهم این است که در سلامت به سر می برم و خانواده ام نیز سالم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار نیست شکایتی داشته باشم، حالم خوب است.

او راجع به صحبت ویدیویی اش با بارتومئو گفت:

انتظار این تماس را نداشتم. او معمولا هر از گاهی به من زنگ می زند اما انتظار صحبت راجع به این موضوعات را نداشتم. او به من گفت که می خواهد هیئت مدیره را از نو بسازد و نیاز دارد تا من استعفا دهم. به او گفتم که غافلگیر شدم و دلایل این کار را توضیح دهد. او به من گفت که اطلاعاتی را به بیرون درز دادم و اطلاعات غلطی به آن ها دادم و همچنین از بازیکنان انتقاد کردم که این ها همه نادرست هستند. چیزی که بیشتر من را شوکه کرد این بود که به من گفت از مدیران باشگاه نیز انتقاد کردم که اصلا چنین چیزی نیست.

روسوودو درباره اینکه آیا احساس می کند به او خیانت شده گفت:

این پرسشی است که برای من پیچیده به نظر می آید. احساس می کنم به من خیانت شده زیرا دلایلی که بارتومئو گفت اصلا درست و واقعی نبودند. هیچ مدارکی برای اثبات این ادعاها وجود ندارد. 

روسوودو درباره آینده اش بیان کرد:

در این لحظه من استعفا نمی دهم. برای اینکه استعفا دهم باید این اختلافات را کنار بگذاریم و رو در رو با یکدیگر صحبت کنیم. من چیزی برای مخفی کردن ندارم و رفتارم مسئولانه بوده است. مدیر این حق را دارد تا هر اعضایی را بخواهد بیاورد اما ما به صورت رسمی به هیئت مدیره رسیده ایم. این رفتار خوبی نیست. در آخر اگر مدیر از من بخواهد که استعفا دهم و دیگر کارایی ندارم، این کار را می کنم، اما نمی خواهم با این فرض استعفا دهم که کار غلطی انجام داده ام. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استعفا دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم

سال 2017 در چنین روزی، خاویر ماسکرانو اولین گل خودش با پیراهن بارسلونا را پس از 7 سال و انجام 319 بازی برای این تیم به ثمر رساند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید