Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@00:52:38 GMT

اعلام تاریخ جدید کسب سهمیه دوومیدانی المپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۹۵۳

فدراسیون جهانی دوومیدانی تاریخ جدید کسب سهمیه دوومیدانی برای المپیک توکیو را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فدراسیون جهانی دو و میدانی پس از مشورت با کمیسیون ورزشکاران و رئیسان کنفدراسیون‌های منطقه‌ای و هیأت اجرایی، مدت زمان کسب سهمیه المپیک توکیو از تاریخ ۶ آوریل تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۸ فرودین تا ۱۰ آذر ۱۳۹۹) را به حالت تعلیق در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر این تصمیم، در این مدت زمانی، هرگونه نتیجه به دست آمده در هر مسابقه به عنوان حدنصاب ورودی المپیک و یا رنکینگ جهانی پذیرفته نخواهد شد و اعلام رنکینگ جهانی و جایگاه ورزشکاران در این رنکینگ نیز به حالت تعلیق در خواهد آمد.

اگر وضع کنونی جهان به حالت نرمال و طبیعی خود بازگردد، مدت زمان کسب سهمیه از دسامبر ۲۰۲۰ (دی ماه ۹۹) از سر گرفته خواهد شد و تا ضرب الاجل جدید تعیین شده در سال ۲۰۲۱ که از سوی کمیته بین‌المللی المپیک اعلام شده است ادامه پیدا خواهد کرد.

بر این اساس، ورزشکارانی که از شروع زمان کسب سهمیه در سال ۲۰۱۹ موفق به کسب ورودی شدند به همراه ورزشکارانی که در مدت زمان کسب سهمیه تمدید شده موفق به دریافت ورودی خواهند شد، واجد شرایط حضور در بازی‌های المپیک هستند.

پایان مدت زمان کسب سهمیه بازی‌های المپیک برای ماده‌های پیاده‌روی ۵۰ کیلومتر و ماراتن ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ و برای دیگر ماده‌ها ۸ تیر ۱۴۰۰خواهد بود.

مدت زمان کلی کسب سهمیه ماده‌ها به شرح زیر است:
ماراتن، ۵۰ کیلومتر پیاده روی: از ۱۱ آذر ۱۳۹۹تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰،
۱۰ هزار متر، ۲۰ کیلومتر پیاده‌روی و ماده‌های ترکیبی: از ۱۱ آذر ۱۳۹۹ تا ۸ تیر ۱۴۰۰
دیگر ماده‌ها: از ۱۱ آذر ۱۳۹۹ تا ۸تیر ۱۴۰۰

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سهمیه دوومیدانی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • المپیک شگفتی‌ها
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه