Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@21:26:21 GMT

اصفهان غرق در نور و سرورِ نیمه شعبان + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۷۲۸۰

اصفهان غرق در نور و سرورِ نیمه شعبان + تصاویر

اصفهان در سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) غرق در نور و شادی شد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، همزمان با سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) مراسم‌های ویژه‌ جشن و سرور در اصفهان برگزار شد. جشن میلاد حضرت ولی عصر (عج) امسال تفاوت بزرگی با سال‌های گذشته داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم که بنا به توصیه‌های بهداشتی، این روزها در خانه به سر می‌برند در شب نیمه شعبان، با حضور در بالکن‌ها و پشت‌بام‌ها یک صدا فریاد یا مهدی ادرکنی را سر دادند.

همزمان با ندای همگانی مردم اصفهان، آسمان این شهر از چندین نقطه نورافشانی شد، مراسم جشن و نورافشانی از پایگاه‌های بسیج، مساجد، اماکن فرهنگی و متبرکه انجام شد تا مردم در هر نقطه‌ای از شهر شاهد جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) باشند.

6 نشانه مؤمنان پیش از ظهور امام مهدی(عج)شدائد آخرالزمان در جهت بیداری بشر و توجه به امام زمان(عج) استخدا برترین الگو برای سربلندی از آزمون عصر غیبت را در کربلا نشان داد

موسسات خیریه، گروه‌های مردمی و جهادی و تشکل‌های دینی و مذهبی که هر سال در چنین روزی جشن و مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌کردند امسال هزینه این جشن‌ها را صرف کمک به بیماران کرونایی، خانوارهای نیازمند و تامین نیازهای بهداشتی کادر درمان کشور کردند.

همچنین گروه‌های سرود خیابانی دیشب و امروز با حضور در محلات مختلف شهر اقدام به اجرای گروهی سرودهای مذهبی می‌کنند، کاروان شادی نیز از جمله برنامه‌هایی است که برای جشن میلاد امام زمان (عج) در نظر گرفته شده و طی روزهای گذشته با حضور در محلات اصفهان شادی و سرور را به کوچه‌ها و خیابان‌ها برد.

انتهای پیام/ 162/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد

همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکر‌های مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام (عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند