Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی که حرف از کمک و یاری می‌شود همه در کنار هم قرار می‌گیریم دارا و ندار،کارمند،کارگر، همه و همه به یک هدف می‌اندیشیم و آن هم رهایی از بحرانی که تمام مردم را تحت تاثیر خود قرار داده است. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، ویروس کرونا نه تنها برای ما بلکه برای تمام دنیا واژه‌ای تلخ و دردناک است؛ ویروسی که در چند ماه اخیر به کل دنیا نفوذ پیدا کرد و بسیاری را راهی خانه ابدی و هزاران نفر را مبتلا و نیز خانواده‌های زیادی را سردرگم و نگران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ایام که مردم بسیاری در سراسر جهان در قرنطینه به سر می‌برند و زندگی‌شان تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است؛ زمانی که کشور و مردم به کمک نیاز دارد افراد گروه‌ها و شخصیت‌های بسیاری به میدان آمدند تا به همشهریان و هموطنان خود یاری برسانند؛ از گروه‌های جهادی گرفته تا مدافعان سلامت و همچنین مردم عادی همه و همه در کنار هم قرار گرفته‌اند تا به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.

استاندار خوزستان از بخش کرونا در دزفول بازید کرد‌ + تصاویر‌دزفول| اربعینی‌ها در کنار مردم برای شکست کرونا/ پخت غذا توسط موکب‌های اربعین + تصاویراستاندار خوزستان: وضعیت شیوع کرونا در دزفول مطلوب نیست/ مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنند

با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراگیر شدن آن در سطح شهرستان باعث شده در بعضی کسب و کارها اختلال به وجود آید که تحت تاثیر این شرایط قرار گرفتند و برای امرار معاش خود دچار مشکل شده‌اند؛ در این باره در اقدامی خیرخواهانه و خداپسند به مناسبت نیمه شعبان « هیئت الرضا پایگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه حوزه سیدالشهداء»  و «گروه جهادی حوزه مالک اشتر » بسته‌های غذایی، اقلام بهداشتی، پخت نان و تهیه آمبیوه طبیعی برای خانوارهای نیازمند و بیماران مبتلا به کرونا را در دستور کار خود قرار دادند و بین خانوارهای نیازمند توزیع کردند تا گوشه‌ای کوچکی از مشکلات‌های پیش آماده رفع بشود.

به گزارش تسنیم، وقتی که حرف از کمک و یاری می‌شود همه در کنار هم قرار می‌گیریم دارا و ندار، کارمند، کارگر، مهندس ، پزشک  همه و همه به یک هدف می‌اندیشیم و آن هم رهایی از بحرانی که تمام مردم را تحت تاثیر خود قرار داده است.  این روزها یک درس بزرگی برایمان یادآوری شده است و آن هم این است که ما ایرانی‌ها در موقع سختی یکدیگر را تنها نمی‌گذاریم و هر کاری از دست‌مان بربیاید برای نجات هم انجام می‌دهیم .

در ادامه تصاویری از این امر خیرخواهانه را مشاهده می‌کنید.

 

گزارش از فاطمه دقاق نژاد

انتهای پیام337/ش

R41468/P/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحت تاثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر شهید گمنام پس از تشییع خودرویی از میدان بسیج تا مسجد الرضا (ع) اشکذر، بر روی دستان مردم شهید پرور دارالعباده از مسجد الرضا (ع) تا پارک بزرگ شهر اشکذرنیز تشییع شد.  پیکر پاک این شهید گمنام پس از تشییع باشکوه بر دستان مردم در محل پارک بزرگ شهر، شهرستان اشکذر به خاک سپرده شد. این شهید گمنام ۱۸ ساله و در جزیره‌ی مجنون و در عملیات خیبر به شهادت رسیده است.

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • تشییع لاله فاطمی بر روی دستان مردم ویان و کبودراهنگ
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • پیکر شهید فانی روی دستان مردم شهرستان طبس + تصاویر
  • پله نوردی و افزایش طول عمر/ تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند