Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:44:31 GMT

توزیع روزانه ۳۵۰۰ لیتر الکل در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۷۴۷۷

توزیع روزانه ۳۵۰۰ لیتر الکل در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از توزیع روزانه ۳۵۰۰ لیتر الکل و تولید بیش از ۱۵۰۰ ماسک در واحدهای تولیدی استان مرکزی خبر داد.

جوادحسنی روز گذشته چهارشنبه بیستم فروردین ماه در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه روند توزیع و تامین کالاهای اساسی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت، همچنین شرایط عرضه شکر در بازار و افزایش قیمت‌هایی که بعضا به دلیلی شرایط خاص ایجاد شده و وضعیت حبوبات و شرایط عرضه و تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز رصد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روند عرضه کالا تقریبا روند مناسبی بوده و فراوانی خاص خود را داشته و مشکلی در تامین و عرضه هیچ نوع کالایی وجود ندارد، همچنین ذخیره‌سازی‌های در سطح استان و کشور نیز از شرایط مطلوبی برخوردار بوده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: بعضا در تعداد محدود و معدودی از کالاها به دلیل تغییر نرخ ارز یا افزایش برخی مولفه‌ها، افزایش قیمت ایجاد شده که این مهم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حسنی بیان کرد: با توجه به شرایطی که در برخی از کالاهای وارداتی وجود داشت، مقرر شد موارد به صورت جزئی و ریز مورد تجزیه تحلیل قرار گیرد و گزارش در نهایت به ستاد تنظیم بازار ارائه شود.

وی در خصوص میوه و مرکبات ایام پایانی سال اضافه کرد: استان مرکزی در این راستا تنها استانی بود که تمام میزان میوه تامین شده را در شبکه خود تا به امروز عرضه کرده و مقداری از باقی مانده سیب نیز تا دو روز آینده عرضه خواهد شد. میوه‌های توزیع شده شامل هزار تن پرتغال و ۵۰۰ تن سیب بوده که بطور کامل در استان جذب و با قیمت مصوب عرضه شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در رابطه با شوینده‌ها و موادضدعفونی ادامه داد: در این زمینه نیز مشکلی در بازار تامین و عرضه در استان وجود ندارد و روزانه سه هزار و ۵۰۰ لیتر الکل با قیمت مصوب در نقاط مختلف استان توزیع می‌شود، همچنین امکان پشتیبانی از استان‌های همجوار نیز در این زمینه وجود دارد.

حسنی اضافه کرد: روزانه بیش از ۱۵۰ هزار ماسک در واحدهای صنعتی، کارگاه‌ها و صنوف استان مرکزی از جمله واحد تولیدی الهام طب زرندیه تولید می‌شود، البته علاوه‌بر فعالیت این واحدهای تولیدی، گروه‌های جهادی نیز در سطح استان ماسک تولید و توزیع می‌کنند.

حسنی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بیان کرد: با توجه به درپیش بودن ماه رمضان، تمهیداتی در خصوص عرضه برخی اقلام از جمله قند و شکر و مولفه‌هایی که مورد استفاده صنوف تولیدی است، در نظر گرفته شد.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری و نظارت مستمر بتوان شرایط مطلوبی را در خصوص اعتمادسازی و ایمن سازی بازار برای خرید مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ستاد تنظيم بازار ماسك الکل استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص

بازار سرمایه با توجه به افت ارزش معاملات فعلا در وضعیت رکودی به سر می برد و در این روز ها رشد خاصی را تجربه نمی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را کاملا متعادل آغاز کرد، به طوری که به نظر می رسد فعلا نه انگیزه ای برای صعود دارد و نه آنقدر فروشنده در بازار حضور دارند تا بتوانند شاخص کل را منفی کنند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 5 هزار واحدی به 2 میلیون و 264 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی جزئی  به ارتفاع 750 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فارس» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «مادیرا» و «وهور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «ذوب» و «غبشهر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «خاور» و «فنر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 16 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 900 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 150 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

دیگر نکته ای که در معاملات امروز بازار سرمایه به چشم می خورد، بازگشایی منفی صندوق های طلا با توجه به افت نرخ ارز در بازار غیر رسمی و همچنین نزول انس جهانی بود.

در بازار امروز 142 نماد در محدوده مثبت و 297 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 150 نماد در محدوده مثبت و 182 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران