Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی از کارگران فلسطینی که مجوز کار برای حضور در اراضی اشغالی دارند، خواسته برنامه‌ای را بر روی گوشی خود نصب کنند که به راحتی به تمام اطلاعات گوشی آنها دست پیدا می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقامات رژیم صهیونیستی از کارگران فلسطینی و کسانی که مجوز حضور در اراضی اشغالی را دارند، درخواست کرده برنامه‌ای را بر روی گوشی خود بارگیری و نصب کنند که بر اساس آن ارتش این رژیم از مکان حضور آنها، دوربین گوشی و دیگر اطلاعات موجود در تلفن همراه دست پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری «شهاب» به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش داد: به محض موافقت با بارگیری این برنامه، این پیام بر روی صفحه گوشی ظاهر می‌شود «احتمال دارد ما از اطلاعات جمع‌آوری شده برای هر هدفی از جمله اهداف امنیتی استفاده کنیم و این اطلاعات نزد دستگاه امنیتی برای استفاده در آینده حفظ شود».

بر اساس این گزارش، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی موافقت «آویخای مندلبلیت» مشاور قضایی کابینه را برای استفاده از تکنولوژی پیشرفته جهت رصد مبتلایان به کرونا از طریق گوشی همراه و غیره کسب کرده است.

«شین بت» این اجازه را دارد که از طریق گوشی همراه، مبتلایان به کرونا و اطرافیان آنها را زیر نظر داشته باشد.

هشدار فلسطینی‌ها

«عمار دویک» دبیرکل کمیسیون حقوق بشر فلسطین درباره این برنامه هشدار داد و گفت، رژیم اشغالگر از هر ابزاری برای جاسوسی علیه فلسطینی‌ها استفاده می‌کند و با هر چیزی از این قبیل باید با احتیاط برخورد کرد.

وی ادامه داد، یگانی به نام یگان شماره هشت هزار وجود دارد که تخصص جمع‌آوری اطلاعات از فلسطینی‌ از طریق ابزارهای الکترونیکی است و تمام این اقدامات بدون تضمین حفظ حریم خصوصی فلسطینی‌ها صورت می‌گیرد.

دویک تأکید کرد، رژیم صهیونیستی با جمع‌آوری اطلاعات از آنها علیه فلسطینی‌ها استفاده می‌کند و فلسطینی‌ها نمی‌دانند این اطلاعات چطوربه دست رژیم صهیونیستی رسیده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جاسوسی فلسطینی ها تلفن همراه رژیم صهیونیستی فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد

یک نماینده پارلمان اندونزی امروز (شنبه) اخبار منتشر شده مبنی بر تمایل کشورش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، «جزولی جوینی» عضو پارلمان اندونزی از حزب عدالت و رفاه، بر امتناع قاطعانه کشورش از عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

وی تنها راه عادی سازی روابط اندونزی با رژیم صهیونیستی را توقف جنایات علیه فلسطینی‌ها و به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی دانست.

جوینی گفت: گزارش‌های عبری مبنی بر ترویج ایده عادی‌سازی روابط میان اندونزی و رژیم اشغالگر اسرائیل، تلاش‌هایی با هدف تأثیرگذاری بر افکار عمومی جهانی است؛ چراکه اندونزی تنها کشوری در جنوب شرق آسیا است که با عادی‌سازی موافق نیست.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از تلاش‌ها برای معرفی بنیامین نتانیاهو به عنوان «جنایتکار جنگی» تاکید کرد.

در همین راستا، «لالو محمد اقبال» سخنگوی وزارت امور خارجه اندونزی وجود هرگونه برنامه‌ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در گزارشی نوشت: اندونزی که پر جمعیت‌ترین کشور با اکثریت مسلمان در جهان است، برای اولین بار در تاریخ، تعهد و موافقت خود را برای برقراری «روابط دیپلماتیک با اسرائیل» با هدف پیوستن به سازمان بین‌المللی همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود