Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:27:26 GMT

۳ سارق در بروجن دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۷۸۹۸

۳ سارق در بروجن دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، مسلم احمدی اظهار داشت: به دلیل افزایش سرقت خودروی پراید در سطح شهرستان بروجن، طرح مقابله با سارقین وسائط نقلیه سبک در دستور کار این یگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان بروجن، در حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودرو سواری پراید که وضعیت داخل آن بهم ریخته و مملو از قطعات خودرو بود مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با استعلام از مرکز دریافتند این خودرو دارای سابقه سرقت ات و پس از هماهنگی قضائی خودرو را متوقف و راننده را دستگیر و به همراه خودرو برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل کردند.

وی بیان کرد: با شگردهای خاص پلیسی و بازجویی مقدماتی متهم به بزه انتسابی اعتراف و دو نفر همدست خود را معرفی کرد که پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی نامبردگان نیز دستگیر و هر سه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 4896375

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری دستگیری سارق ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان نیمه شعبان فاصله گذاری اجتماعی بیرجند ایلام بارش باران استانداری قزوین روز طبیعت ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج