Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان سعودی، نیویورک تایمز از ابتلای ۱۵۰ نفر از اعضای خاندان سعودی به این ویروس خبر داد. تاریخ انتشار: 14:31 - 21 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۳۲۰

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ مقامات بهداشتی عربستان سعودی گزارش دادند که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۲ هزار و ۹۳۲ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مقامات بهداشتی عربستان، شمار تلفات ویروس کرونا در این کشور نیز به ۴۱ نفر افزایش یافت.

در همین حال روزنامه «نیویورک تایمز» از ابتلای ۱۵۰ نفر از اعضای خاندان سعودی به ویروس کرونا خبر داد.

این روزنامه آمریکایی می‌گوید ۱۵۰ نفر از اعضای خاندان سعودی که تعدادی از آن‌ها مقامات بلند پایه هستند به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه نوشته که «سلمان بن عبدالعزیر»، پادشاه عربستان سعودی نیز به کاخ اصلی خود در نزدیکی شهر جده منتقل شده است.

شمار افراد مبتلا به کرونا در امارات ۲ هزار و ۶۵۹ نفر و قربانیان ۱۲ نفر اعلام شده است.

مقامات بهداشتی قطر نیز اعلام کردند که تاکنون ۲ هزار و ۲۱۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید:

پنهانکاری عربستان در ارائه آمار مبتلایان عکس| عربستان به شهر ارواح تبدیل شد

تعداد مبتلایان در مصر نیز هزار و ۵۶۰ نفر و قربانیان ۱۰۳ نفر اعلام شده است.

وزارت بهداشت عراق گزارش داد که هزار و ۲۰۲ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند و ۶۹ نفر دیگر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

کویت نیز شمار مبتلایان را ۸۵۵ نفر اعلام کرده و می‌گوید یک نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است. مقامات بحرین شمار افراد مبتلا را ۸۲۳ و تلفات را ۵ نفر گزارش دادند.

در عمان ۴۵۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا هستند و ۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. مقامات بهداشتی اردن تعداد افراد مبتلا را ۳۵۸ نفر و قربانیان را ۶ نفر اعلام کردند.

وزارت بهداشت ترکیه گزارش داد که ۳۸ هزار و ۲۲۶ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند و ۸۱۲ نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا ویروس کرونا مبتلا نفر در این کشور بر اثر ابتلا مقامات بهداشتی افراد مبتلا نفر اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد