Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا وزارت صمت از، رضا رحمانی افزود: یکی از تمهیدات ویژه وزارت صمت برای کاهش تردد مردم در سطح شهرها و به ویژه در مراکز تجاری، برگزاری جشنواره فروش اینترنتی بوده است که در دوره نخست اجرای این جشنواره و با توجه به استقبال مردم، شاهد افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی فروش اینترنتی انواع کسب و کار های اینترنتی در سطح کشور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تاکنون در این جشنواره ۳۱۹ کسب و کار اینترنتی مشارکت کردند و بیش از ۱۲۰۰ متقاضی کسب و کار اینترنتی، برای همکاری اعلام آمادگی کرده اند.

رحمانی ادامه داد: در این جشنواره، فروشگاه های اینترنتی، واسطه اصناف و مردم هستند و در طرح مذکور واحدهای صنفی آفلاین همچون واحدهای عرضه کننده کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم تزیینی، آجیل و خشکبار و...، تحت پوشش قرار داده شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: عملیات اجرایی جشنواره فروش اینترنتی توسط اتاق اصناف و با اولویت هماهنگی بین واحدهای آفلاین و آنلاین انجام می شود و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هم ماموریت دارد تا زیرساخت ها را تقویت کند و ظرفیت های فروش اینترنتی کسب و کار را توسعه دهد.

رحمانی تاکید کرد: ما در این جشنواره به دنبال ایجاد تسهیلات و سهمیه های جدید برای فروشگاه‌های اینترنتی حاضر در جشنواره و همچنین به دنبال تحریک ایجاد تقاضا و عرضه اینترنتی برای رونق گرفتن خرید و فروش اینترنتی هستیم و این یکی از اقدامات موثر در مقابله با شیوع کرونا در سطح کشور است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تجارت خرید و فروش صنعت معدن و تجارت کسب و کار کفش فروش اینترنتی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این که نداشتن اقدامات زیر ساختی برای مردم عشایری دلیلی برای کمبود زمینه توسعه است، گفت: زیر ساخت‌های بازار فروش دامداران عشایری فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد زهرایی امروز _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در منطقه دهدلی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی ساکنان عشایرنشین چهارمحال‌وبختیاری، نبود زیر ساخت‌های لازم است که برای به وجود آوردن زمینه توسعه لازم است.

وی افزود: قرار بر این است که برای فروش بهتر محصولات دامداری و کشاورزی مردم عشایری با همکاری دولت سیزدهم و دستگاه‌های مجری، زیرساخت‌های این توسعه فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به مسیر صعب‌العبور و هزینه این زیر ساخت‌ها تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی به‌عنوان یکی از مجری‌ها در کنار دولت برای این کار مهم قرار گرفته و با استفاده از امکانات ماشین‌آلات و نیروهای بسیجی برای آسان‌سازی این طرح اقدام می‌کند.

زهرایی تاکید کرد: مسیر فراهم کردن این زیر ساخت‌ها در کوتاه مدت به پایان نخواهد رسید و به صبوری مردم غیور عشایرنشین نیز احتیاج داریم.

وی با اشاره به نقش مردمان عشایری به‌عنوان رزمندگان خط مقدم افزود: مردمان عشایری امنیت مرزها را فراهم می‌کنند به همین دلیل نباید این عمل ارزشمند از نظر سیاستمداران کشور دور بماند.

کد خبر 749875

دیگر خبرها

  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد