Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه بنیاد شهید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در پیام خود افزوده است: «السَّلامُ عَلَیْکَ یَا نُورَ اللَّهِ الَّذِی یَهْتَدِی بِهِ الْمُهْتَدُونَ وَ یُفَرَّجُ بِهِ عَنِ الْمُؤْمِنِینَ» زاد روز قلب عالم امکان حضرت صاحب زمان ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ بر تمامی منتظران و دوستداران آن حضرت فرخنده و خجسته باد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد منجی عالم بشریت بشارتی است بر مومنان، مستضعفان و حقیقت جویان عالم که حکومت عدل استقرار خواهد یافت و جهان از ظلم و ستم نجات پیدا خواهد کرد.

شهیدی ادامه داد: به یقین شناخت منجی عالم بشریت و زمینه سازی جهت حضور آن حضرت که دل انسان‌های بصیر را از دیرباز به خود مشغول داشته است، می‌تواند منجر به نجات و رستگاری انسان‌ها شود و آنان را از ظلمت و گمراهی رهایی بخشد. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «بزرگ‌ترین وظیفه‌ منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوی و اخلاقی و عملی و پیوندهای دینی و اعتقادی و عاطفی با مؤمنین و همچنین برای پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند».
رییس بنیاد شهید گفت: شهدا و ایثارگران نیز با گام نهادن در مسیر مکتب ظلم‌ستیزی حضرت ولی عصر (عج) نشان دادند که تربیت‌یافتگان اسلام و انقلاب با ایمان و اراده‌ای راستین و با برخورداری از فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت همواره در میدان نبرد حق علیه باطل و سرنگونی جور حضور خواهند داشت. آن عاشقان امامت و ولایت با اندیشه‌ای ژرف و روحی طیب از خویش گذشتند و پرچم استقلال و آزادی ایران اسلامی را برافراشتند.
خجسته میلاد با برکت دوازدهمین امام معصوم، مهدی صاحب زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به تمامی مسلمانان و مستضعفان جهان به ویژه شیعیان و منتظران آن حضرت و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. از پروردگار متعال اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهان شمول حضرت مهدی (عج) را مسألت دارم.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ولادت حضرت مهدی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی محمدعلی شهیدی محلاتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ولادت حضرت مهدی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ولادت حضرت مهدی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟