Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@14:16:14 GMT

دارویی ها افزایش سرمایه می‌دهند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۴۶۳

دارویی ها افزایش سرمایه می‌دهند

دو شرکت دارویی برای افزایش سرمایه ۱۲ و ۲۹ درصدی به مجمع فوق العاده و دو شرکت بورسی و فرابورسی دیگر برای تصویب صورت های مالی به مجمع سالانه می روند.

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، دو شرکت داروسازی «سبحان انکولوژی» و «سبحان دارو» ، زمان برگزاری مجمع فوق العاده برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس، «دسانکو» برای افزایش سرمایه ۱۲ درصدی، ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۲ اردیبهشت در محل شرکت داروسازی تولید دارو واقع در بزرگراه سعیدی و «دسبحان» برای افزایش سرمایه ۲۹ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، ساعت ۹ روز سه شنبه ۲ اردیبهشت در محل شرکت داروسازی تولید دارو تصمیم گیری می کنند.

همچنین شرکت «بهپاک» و «ایران دارو» با اتمام دوره مالی منتهی به آذر سال گذشته به مجمع سالانه می روند. به این ترتیب، «بهپاک» ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه ۳۰ فروردین در محل شرکت پاکسان و «دیران» ساعت ۱۱ روز یکشنبه ۳۱ فروردین درمحل شرکت داروسازی تولید دارو برای تصویب صورت های مالی تصمیم گیری می کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت داروسازی مجمع سالانه افزایش سرمایه ایران دارو بهپاک افزایش سرمایه شرکت داروسازی محل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت

رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه کارگران امنیت شغلی است گفت:در قرارداد‌های موقت انواع و اقسام سوء استفاده‌ها از کارگر صورت می‌گیرد، امیدوارم با اصلاح ماده ۷این مسئله حل شود. - اخبار اقتصادی -

محمدرضا تاجیک ,رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه  مهمترین مطالبات جامعه کارگری امنیت شغلی ، معیشت و تامین اجتماعی است  افزود: در آستانه روز جهانی کارگر می توان رئوس مطالبات کارگران را امنیت شغلی ،معیشت و تامین اجتماعی نام برد . سالیان زیاد است که این سه مطالبه کارگر مغفول مانده و درخواستمان رسیدگی به وضعیت کارگران است.

نماینده مجمع کارگران با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه کارگران امنیت شغلی است، گفت: سال های زیادی است که این مسئله را پیگیری می کنیم اما به نتیجه نهایی نرسیدیم؛ البته درباره ماده7 قانون کار اصلاحاتی در دستور کار است و این موضوع با پیگیری های وزیر در دولت نهایی شده و برای تصویب به مجلس رفته است .امید آنست که در اسرع زمان در دستور کار ، پیگیری و نتیجه مناسب حاصل شود .

رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران ادامه داد: در قرارداد‌های موقت انواع و اقسام سوء استفاده‌ها از کارگر صورت می‌گیرد که انشالله ماده هفت توسط نمایندگان مجلس مورد توجه قرار گیرد.

تاجیک افزود: در همین راستا نیز درخواست حذف شرکت های واسطه ای که حق کارگران را ضایع میکنند مطرح است. 

تاجیک افزود:هر ساله در جلسات و همایش های برگزار شده در روز کارگر این مسئله را مطرح کردیم که نتیجه آن دستور رییس جمهور و تصویب حذف این شرکت ها بود ولی با تصویب و دستور دولت در سال جدید ، هنوز شرکت های منابع انسانی پیمانکاری یا واسطه ای بصورت کامل حذف نشده اند و این شرکت ها با عدم پرداخت بیمه و عیدی و سنوات کارگران به مدل های مختلف؛ حق کارگران را پایمال می کنند.

نماینده مجمع عالی کارگران جمهوری اسلامی ایران در خصوص معیشت کارگران گفت : در سال 1403 توقع داشتیم که افزایش متناسب با ماده 41 قانون کار انجام پذیرد که این مهم صورت نگرفت. تقویت قدرت خرید کارگران یک ضرورت است .

وی با اشاره به تأکید برکنترل تورم گفت: انتظار داریم دولت با کنترل تورم شرایط معیشتی کارگران را بهبود بخشد ما به دنبال افزایش قدرت خرید کارگران هستیم تا کارگران از پس هزینه های زندگی خود بر بیایند.البته خبرهایی از افزایش حق مسکن نیز شنیده میشود که انشالله دولت این موضوع را در دستور کار قرار داده و با افزایش مناسب قسمتی از قدرت خرید از دست رفته را جبران نماید.

تاجیک  ضمن تبریک هفته کارگران گفت: جهش تولید با همت و مشارکت جامعه کارگری عملی می شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • جزئیاتی درباره دوره جدید کالابرگ فجرانه
  • آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ