Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@08:59:39 GMT

رهایی پائولو مالدینی از ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۵۳۵

رهایی پائولو مالدینی از ویروس کرونا

پائولو مالدینی به طور کامل ویروس کرونا را شکست داد و به نظر می رسد که کار خود را دوباره در میلان آغاز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویروس کرونا که پائولو مالدینی را هم درگیری خود کرده باعث شده تمام مسابقات ورزشی از جمله فوتبال در سرتاسر دنیا به حالت تعلیق در بیاید.

از طرف دیگر این ویروس به جز مردم عادی فوتبالیست ها را نیز تحت تاثیر خود قرار داده برای مثال طی هفته های گذشته بود که اعلام شد چند بازیکن سری آ از جمله سه ستاره باشگاه یوونتوس به کرونا مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً مشخص شد که پائولو مالدینی و پسرش دنیل که هم اکنون در میلان توپ می‌زند نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند و باید تحت درمان قرار گرفته و دوره قرنطینه را پشت سر بگذارند. با این حال دنیل هفته گذشته اعلام کرد که به طور کامل بهبود یافته و دیگر مشکلی ندارد.

حالا کوریره دلو اسپرت و کالچو مرکاتو مدعی شدند که پائولو مالدینی نیز روند بهبودی خود را به طور کامل پشت سر گذاشته و در حال حاضر کار خود را در باشگاه میلان از سر گرفته است. اگرچه که با توجه به حواشی رخ داده به نظر می رسد که جدایی او از روسونری طی هفته‌ها و ماه های آینده قابل پیش‌بینی باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پائولو مالدینی پائولو مالدینی پائولو مالدینی اسطوره فوتبال پائولو مالدینی میلان پائولو مالدینی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازی رفت دو تیم در سن‌سیرو با نتیجه ۱ بر ۰ به سود یوونتوس به پایان رسید. آث میلان در رده دوم و یوونتوس در رده سوم رده بندی لیگ ایتالیا حضور دارند و تیم بولونیا با شاهکار تیاگو موتا با اختلاف دو امتیازی در تعقیب تیم یوونتوس قرار دارد. تیم رم ایتالیا نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در تعقیب این دو تیم قرار دارد. تیم اینترمیلان ایتالیا هفته گذشته با پیروزی دو بر یک در دربی دلا مادونینا چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها با اختلاف چشمگیر و با قاطعیت کامل قهرمان سری آ ایتالیا شد. 

tags # یوونتوس ، آث میلان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت