Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@13:34:13 GMT

طرح «هر خانه یک مسجد» در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۶۷۰

طرح «هر خانه یک مسجد» در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

حجت الاسلام کریمی از اجرای طرح «هر خانه یک مسجد» در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این طرح به منظور ترویج فرهنگ نورانی نماز در جامعه به ویژه برای نوجوانان و جوانان و در راستای پیوستن به پویش «در خانه می مانیم» اجرا می شود.

حجت الاسلام «محمد کریمی» امروز (پنج شنبه ۲۱ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: طرح «هر خانه یک مسجد» از سوی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری و به منظور ترویج فرهنگ نورانی نماز در جامعه اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری افزود: آشنایی نوجوانان و جوانان با مفاهیم نماز از مهمترین اهداف اجرای طرح «هر خانه یک مسجد» در استان است.

 

وی ابراز کرد: اجرای طرح کتابخوانی با عنوان نماز به صورت مجازی در پیام رسان های ایتا و سروش از دیگر فعالیت های ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری است.

 

حجت الاسلام کریمی بابیان اینکه مبلغین حوزه‌های علمیه استان در برگزاری طرح «هر خانه یک مسجد» همکاری دارند گفت: آموزش های لازم توسط مبلغین حوزه‌های علمیه در شهرها و روستاها به علاقه مندان برای شرکت در طرح «هر خانه یک مسجد» داده می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای طرح «هر خانه یک مسجد» تا پایان شکست قطعی ویروس کرونا به صورت مجازی ادامه دارد.

 

وی به دیگر فعالیت های ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: طرح ها و مسابقه های از جمله طراحی لوگوی مهدویت تحت عنوان جوان و فرهنگ مهدوی، جوان و آینده روشن و جوان امید و نشاط و مسابقات عکاسی، نقاشی و طراحی پوستر از دیگر فعالیت های در حال اجرا توسط ستاد اقامه نماز به صورت مجازی است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: هر خانه یک مسجد ترویج فرهنگ نماز ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ستاد اقامه نماز خانه یک مسجد اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که طی آن بیش از ۷ هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای به همین منظور آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

براساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیرو‌ها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند