Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادم موکب جهادی و فرهنگی ریحانه‌النبی شهرستان بروجن از قربانی بیش از 50 رأس گوسفند و توزیع گوشت میان یک‌هزار و 200 خانواده نیازمند شهرستان خبر داد.

مصطفی آذریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به قربانی بیش از 50 رأس گوسفند به نیت سلامتی امام زمان(عج) و توزیع گوشت میان یک‌هزار و 200 خانواده نیازمند شهرستان بروجن گفت: همزمان با خجسته میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) و به‌دنبال پویش مردمی «نذر قربانی» در شهرستان بروجن بیش از 800 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هرساله مردم شهرستان در روز میلاد امام زمان(عج) با توجه به وسع خود شربت و شیرینی و انواع نذرها را داشتند، افزود: امسال به واسطه شرایطی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرد امکان برگزاری جشن و توزیع نذری در خیابان‌ها و مساجد فراهم نشد، بنابراین با تشکیل اتاق فکری از حدود دو هفته قبل با راه‌اندازی این پویش نذورات مردمی را در یک جهت مشخص سامان دادیم.

خادم موکب جهادی و فرهنگی ریحانه‌النبی شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: پس از فراخوان «نذر قربانی» در فضای مجازی مردم و هیئت‌های مذهبی همه پای کار آمدند و به فضل الهی و به مدد امام عصر(عج) حرکتی آبرومند و درخور تقدیر شکل گرفت.

حرکتی درخور تقدیر که محصول کار جمعی است

آذریان با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از این پویش اظهار داشت: تحقق این حرکت عظیم مدیون کنار هم قرار گرفتن مردم و محصول یک کار جمعی است چراکه خداوند به کار جمعی برکت می‌دهد.

وی با بیان اینکه مدافعان سلامت شهرستان بروجن از اوایل اسفندماه خانواده‌های نیازمندی را که ناتوان در تهیه اقلام بهداشتی بودند شناسایی کردند، اضافه کرد: عمده این خانواده‌ها تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و ما دو برابر پیش‌بینی اولیه توانستیم گوشت قربانی میان این خانواده‌ها توزیع کنیم.

اهدای کتاب در کنار بسته نذری

خادم موکب جهادی و فرهنگی ریحانه‌النبی شهرستان بروجن با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در حاشیه پویش «نذر قربانی» توضیح داد: با تهیه کتاب با موضوع مهدویت به هر خانواده با توجه به گروه سنی اعضای آن کتاب‌هایی در کنار بسته نذری داده شد.

آذریان در پایان اضافه کرد: در مجموع حدود 80 نفر در انجام این کار همکاری داشتند و در طول آماده‌سازی و تقسیم نذری در شب گذشته مراسم احیا و سحری نیز برگزار شد.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: گوسفند خانواده بروجن گوشت نذر قربانی نیمه شعبان نیازمندان شهرستان بروجن نذر قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا صباغیان با اشاره به اینکه بر اساس اصل ۶۴ قانون اساسی هر ۱۰ سال باید ۲۰ نفر به نمایندگان مجلس اضافه شود، گفت: از سال ۷۸ تا به حال به تعداد نمایندگان اضافه نشده است. در حال حاضر جمعیت کشور به ۸۶ میلیون نفر رسیده، اما هنوز این حق قانونی یعنی افزایش تعداد نمایندگان رعایت نشده است.

وی با بیان اینکه این قبیل طرح‌ها به هر دلیلی در دوره‌های قبل رد می‌شد، ادامه داد: متاسفانه یک بی‌عدالتی با افزایش جمعیت در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده که باید حتماً با افزایش تعداد نمایندگان برطرف شود.

صباغیان تاکید کرد: در حال حاضر ما یک حوزه انتخابیه با یک شهرستان و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت داریم که سه نماینده دارند این در حالیست که در یک حوزه انتخابیه با یک شهرستان ۴۵ هزار نفر جمعیت و یک نماینده دارد. کجای آن عدالت است؟

وی این مساله را سبب حاکم شدن بی عدالتی محض در توزیع نمایندگان کشور عنوان کرد و اظهار داشت: همه می‌دانیم نمایندگان نقش بالایی در پیگیری رشد و توسعه و توزیع عدالت دارند. در حال حاضر ما یک حوزه انتخابیه با ۶ شهرستان و ۶۵۰ هزار نفر جمعیت و یک نماینده داریم که عدالت نیست. 

این نماینده مردم بسیاری از بی‌عدالتی‌ها را ناشی از عدم توزیع عادلانه نمایندگان خواند و تصریح کرد: در مبحث توزیع نمایندگان سه شاخص جمعیت، محرومیت و وسعت مدنظر قرار دارد. هر فردی هم در رابطه با این مسئله اعتراض داشته با این شاخص‌ها مستدل و دقیق به آنها پاسخ داده شده است.

دیگر خبرها

  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن