Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد بسیج سازندگی سپاه ابرکوه ضمن شناسایی افراد نیازمند اعم از کسبه و کارگرانی که درآمد روزانه آن‌ها تحت تأثیر کورنا قرار گرفته، سامانه‌ای را جهت مدیریت کمک‌های مردمی راه اندازی می‌کند.

بسیج سازندگی سپاه ابرکوه جلسه‌ای فوق‌العاده به‌منظور رسیدگی به وضعیت معیشتی افرادی که شغل و زندگی آنان تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته و برای تأمین مایحتاج زندگی با مشکل مواجه شده‌اند، برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد به همت فعالین هر محله و همچنین اتاق اصناف شهرستان، نیازمندان، کارگران و کسبه‌ای که درآمد و معیشت آنان به شدت تحت تأثیر کرونا قرار گرفته و از سوی هیچ نهادی نیز حمایت نمی‌شوند، شناسایی شده و پس از ثبت در یک سامانه جامع، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین به صورت کاملاً دقیق و منسجم، به آنان تعلق گیرد.

مهدی ابرقویی فرمانده سپاه ابرکوه در حاشیه این نشست، اظهار کرد: یکی از آموزه‌های دینی که در میان ملت ایران وجود دارد این است که وقتی کشور دچار حادثه یا بلایای طبیعی می‌شود، تک‌تک اعضای جامعه سلایق و اختلافات را کنار گذشته و همگی همچون ید واحد به‌منظور نجات کشور و هم‌وطنان خود، تلاش می‌کنند.

«محمد حاتمی» مسئول تشکل‌های مردمی، تدارکات و پشتیبانی ستاد جهادگران سلامت ابرکوه نیز در ادامه ابراز کرد: تاکنون قریب به ۱۸۰۰ خانوار از جمله کارگران واحدهای تولیدی تعطیل شده، کارگران روزمزد، کسبه کم‌درآمد و سایر نیازمندان که شغل و معیشت آنان به شدت تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، در شهرستان شناسایی شده‌اند.  

وی تصریح کرد: در همین راستا سامانه‌ای بر اساس کد ملی طراحی شده که می‌توان پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی، بدون هیچ‌گونه موازی کاری از افراد نامبرده در حد توان و بر اساس عدالت، حمایت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابركوه ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهادگران تحت تأثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «مارگاریتا روبلز» وزیر دفاع اسپانیا اعلام کرد که اسپانیا به‌زودی موشک‌های سامانه «پاتریوت» را در اختیار اوکراین قرار می‌دهد.

وزیر دفاع اسپانیا این اظهارات را در نشست مجازی گروه موسوم به «گروه رامشتاین» بیان کرد که متشکل از حامیان غربی اوکراین است.

در بیانیه وزارت دفاع اسپانیا ادعا شده که در چهار روز آینده تعداد نامشخصی مهمات برای سامانه «پاتریوت»، سامانه پدافندی ساخت آمریکا به اوکراین ارسال خواهد کرد. وزیر دفاع اسپانیا چیزی درباره تحویل سامانه‌های پدافندی پاتریوت به اوکراین اشاره نکرد.

پیش از این روزنامه اسپانیایی El Pais گزارش داده بود که مادرید به دلیل فشارهای زیاد اتحادیه اروپا و ناتو، موشک های پاتریوت را به اوکراین عرضه خواهد کرد. به گفته این رسانه، اسپانیا تنها با سه باتری پاتریوت کار می کند و حدود 50 موشک "ذخیره جنگی" برای آنها نگه می دارد.

کد خبر 6090069

دیگر خبرها

  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا