Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدادادی فاصله‌گذاری هوشمند را یکی از اقدامات مهم در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: باید با رعایت بهداشت فردی و عدم تشکیل اجتماعات، زمینه آن فاصله‌گذاری را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (پنج‌شنبه 21 فروردین) در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از کارگاه تولید ماسک و گان توسط جمعیت هلال‌احمر در علی‌بن مهزیار اهوازی اظهار کرد: هلال‌احمر در راستای برنامه‌های متنوعی که از سوی ستاد مرکزی ابلاغ می‌شود، گام‌هایی را در زمینه مقابله با ویروس کرونا برداشته و معاونت‌های مختلف هر کدام وظایفی را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: برای مقابله با این بیماری، برنامه‌های پیشگیرانه‌ای در دستور کار قرار گرفته که یکی از آنها بحث فاصله‌گذاری هوشمند است که عزیزان باید با رعایت بهداشت فردی و دوری‌گزینی و عدم تشکیل اجتماعات، زمینه آن فاصله‌گذاری را فراهم کنند تا موجبات قطع تکثیر ویروس ایجاد شود.

 

وی با اشاره به اینکه اقشار آسیب‌پذیر فراوانی داریم که همچون کادر بهداشت و درمان به طور مستقیم با بیماران مبتلا به کرونا ارتباط دارند اضافه کرد: این افراد جزء اقشار پرخطر به‌شمار می‌آیند از این رو باید از حفاظت فیزیکی لازم برخوردار شوند.

 

خدادادی تصریح کرد: در این راستا نسبت به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و گان در سراسر استان برای این عزیزان اقدام کردیم که با توجه به شرایط موجود می‌تواند گام مؤثری برای جلوگیری از انتشار ویروس باشد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با جلب مشارکت خیرین بتوانیم این عرصه را گسترش دهیم و گام مهمی در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا و در نهایت شکست این بیماری برداریم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک و گان جمعیت هلال احمر فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، به دلیل عفونت چشم، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را طی روزهای گذشته دنبال کند.

بازگشت کامل زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری است و او در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

کد خبر 849369 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است