Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور با حضور الهامی، منسجم شده و خواسته ما قهرمانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت تراکتور، اکبر ایمانی گفت: خیلی‌ها آرزوی سرمربیگری تراکتور را دارند اما ساکت الهامی زمانی هدایت تیم را برعهده گرفتند که تیم در شرایط بحرانی بود و اکنون نتایج بسیار خوبی هم گرفته‌اند که باعث شده تمامی مردم آذربایجان از وی راضی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که الهامی به هر تیمی که رفته، آن را احیاء کرده است، بیان کرد: الهامی با توجه به این‌که ماشین‌سازی را هم احیاء کرده، همه در آن زمان بحرانی می‌خواستند که به تراکتور بیاید و خدا را شکر نتایج خوبی با تراکتور گرفته و در دل مردم جا باز کرده‌اند. من به عنوان یک هوادار تراکتور از شما تشکر می‌کنم؛ چرا که همه اذعان دارند با حضورتان تیم ما منسجم شده است.

ایمانی در خصوص شعار «بیر، ایکی، اوچ» که هواداران با هدایت او انجام می‌دهند، گفت: هواداران از من درخواست کردند که به عنوان یک بازیکن ترک زبان، هدایت این شعار را برعهده بگیرم و از آنجایی که بچه آذربایجان هستم و آنان من را «اکبر ایمانی» کردند، مقابل خواسته‌‌شان نه نمی‌آورم و با کسب اجازه از آقا مسعود، اشکان و احسان این شعار را سر می‌دهم و با اجازه الهامی، می‌خواهم همواره هدایت این شعار را برعهده بگیرم. 

وی اظهار کرد: ما تیم پرهوادری هستیم و خواسته‌ ما قهرمانی تراکتور است؛ متأسفانه طی سال‌ها اتفاقاتی مانع این کار می‌شود؛ اما هواداران پشت تیمشان ایستاده‌اند و فقط یک قهرمانی می‌خواهند.

این بازیکن تراکتور از برنامه‌اش برای افتتاح حساب بانکی به نام «تراکتور» با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط برای کمک به نیازمندان سخن گفت و افزود: تراکتور تنها به داخل مستطیل سبز خلاصه نمی‌شود. ما می‌خواهیم به افراد نیازمند که در تهیه ماسک، مواد ضدعفونی و اقلام اساسی مشکل دارند، کمک کنیم. بنده از مالک و مدیریت باشگاه، الهامی و بازیکنان هم در این کار خیر درخواست کمک دارم؛ البته می‌دانم که مالک محترم در این امور پیش قدم بوده و همواره کمک می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اکبر ایمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برابر تراکتور به تساوی بدون گل رسید که یک فرصت طلایی از کف آبی پوشان رفت.

صحبت از موقعیتی است که مهرداد محمدی می‌توانست از روی یک ضربه ایستگاهی از قطر دروازه توپ را به تور دروازه پورحمیدی برساند اما بدشانسی مانع از وقوع این اتفاق شد.

ضربه کات دار مهرداد به زیباترین شکل ممکن به سمت دروازه رفت اما تیر افقی چارچوب تراکتور مانع از رسیدن توپ به تور شد تا بهترین بخت شاگردان نکونام برای فتح بازی بزرگ هفته در یادگار امام از بین برود اما آبی‌ها خوش‌شانس بودند سپاهان در بازی بعدی پرسپولیس را متوقف کرد تا صدر آبی بماند و قُطر ۱۲ سانتی‌متری دروازه مانع از قهرمانی احتمالی استقلال نشود.

دیگر خبرها

  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور