Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@04:06:10 GMT

انسداد شبانه آزادراه تهران-شمال

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۱۰۸

مقام مسئول سازمان راهداری با اشاره به انسداد شبانه منطقه یک آزادراه تهران-شمال تا ۱۵ خرداد به دلیل عملیات نصب سامانه های مدیریت راه و پایش تصویری، از بارش برف و باران در برخی جاده‌های کشور خبر داد. ناطقان: ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه ها اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در اغلب جاده‌ها روان است اما طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا مردم حتماً از انجام سفر خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی پلاک و بیمه نامه خودرو به آن شهر مجاز است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، منطقه یک آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

* برف و باران در جاده‌های 15 استان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر بارش برف و باران در محورهای فیروزکوه، هراز، کندوان و آزادراه قزوین-رشت و بارش باران در آزادراه تهران-شمال نشان می‌دهد.

محرابی نیا بیان کرد: در حال حاضر در جاده های استان های مازندران، تهران، همدان، البرز، زنجان، قزوین، مرکزی و قم شاهد بارش برف و باران هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها گفت: همچنین در برخی جاده های استانهای کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش باران گزارش شده است.

* کارگاه جاده‌ای و انسداد در آزادراه تهران-شمال

وی اظهار داشت: منطقه یک آزادراه تهران-شمال از روز ۲۰ فروردین ۹۹ تا ۱۵ خرداد ۹۹ از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد به دلیل عملیات راهداری، عملیات نصب سامانه های مدیریت راه، پایش تصویری و سیستم‌های هوشمند تاسیسات الکترو مکانیکال تونل ها، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج-چالوس، فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

* افزایش دو و نیم درصدی ترافیک جاده ها

محرابی نیا بیان کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و اطلاعات ۲۳۱۶ دستگاه تردد شمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها نسبت به روز قبل دو و نیم درصد کاهش دارد در همین مدت سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه ها ۱۹.۴ درصد و بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ ثبت شد.

* آزادراه‌های کرج-قزوین و کرج-تهران پرترددترین جاده کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آزاد راه‌های کرج-قزوین کرج-تهران و تهران کرج پرترددترین جاده‌های کشور بودند.

* انسداد ۱۳ جاده به دلیل سیلاب و نبود ایمنی

محرابی نیا با اشاره به اینکه ۱۳ جاده به دلیل سیلاب و نبود ایمنی در حال حاضر مسدود است، گفت: در این باره می‌توان به محورهایی نظیر رودبار-قلعه‌گنج، رودبار-کهنوج، منطقه چهار آزادراه تهران -شمال، جاده خرم آباد - پلدختر و محور شهداد-نهبندان اشاره کرد.

منبع: فارس برچسب ها: انسداد شبانه ، آزاد راه تهران ، شمال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انسداد شبانه آزاد راه تهران شمال آزادراه تهران شمال راه تهران شمال برف و باران حال حاضر جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

پلیس راهور با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور اعلام کرد: بارش باران در ۲۰ استان گزارش شده است و از رانندگان درخواست می‌شود با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش مشرق، از پلیس راهور، آخرین وضعیت راههای کشور تا صبح روز پنجشنبه 13 اردیبهشت به شرح زیر است:

- تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده های هریجان و هزارچم

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان

- ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه

- تردد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

بر اساس اعلام پلیس، محور هراز و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، ایلام ، کرمان ، تهران ، هرمزگان ، قزوین ، فارس ، لرستان ، مرکزی ، مازندران ، همدان ، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان ، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال