Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تنها دو پرواز لندن و پاریس در هفته از سوی این ایرلاین انجام می‌شود که البته همه تمهیدات و الزامات بهداشتی از اظهارنامه سلامت تا چک مسافران و قرنطینه آن ها در هنگام وارد شدن به این پروازها اندیشیده شده است.

به گزارش ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا در جهان، بسیاری از کشورها پروازهای خود را از کشورهای مختلف به حالت تعلیق درآورند و شرکت های هواپیمایی مختلف با حداقل ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومه اصغرزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پروازهای خارجی بسیاری با توجه به شیوع ویروس کرونا لغو شده است و ایران ایر در هفته تنها دو پرواز به مقاصد لندن و پاریس  انجام می دهد.

وی افزود: پرواز  لندن یکشنبه ها و پرواز پاریس جمعه ها انجام می شود. همه تمهیدات لازم نیز به صورت جدی اندشیده شده و اجرا می شود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ارائه اظهارنامه برای این پروازها از سوی مسافران ضروری است. ضمنا مسافران در هنگام پرواز چک شده و تا دو هفته قرنطینه می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران ایر کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی برود. حریف مازندرانی پرسپولیس شرایط حساسی برای بقا در لیگ دارد و این موضوع کار شاگردان اوسمار را سخت خواهد کرد.

کاروان پرسپولیس امروز بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

پرسپولیس فصل پیش در هفته سی‌ام با پیروزی چهار بر صفر مقابل نساجی، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده بود و حالا در پی کسب ۳ امتیاز مهم در راه دفاع از عنوان قهرمانی خود در این شهر است.

دیگر خبرها

  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته