Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون العربیه، ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف سعودی بدون اشاره به شکست های اخیراین ائتلاف مدعی شد اعلام آتش بس دو هفته‌ای در یمن برای کمک به مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این کشور است.

ترکی المالکی در مصاحبه با این شبکه ادعا کرد: ائتلاف همواره در کنار ملت یمن بوده و به منافع و حمایت از ملت یمن اولویت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کاستن از رنج‌های انسانی ملت یمن تلاش می‌کنیم و برای ما اولویت دارد!

المالکی همچنین مدعی شد: نظام بهداشت یمن به علت کودتا از هم فروپاشیده است. کودتای شبه نظامیان الحوثی باعث فروپاشی نظام سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی یمن شد. فاجعه کرونا همه جهان را فراگرفته است و بخشی از اولویت‌های ائتلاف مبارزه با آن است. ما به عدن پایتخت موقت یمن، دارو ارسال می‌کنیم.

او خاطرنشان کرد: بر اساس دعوت دبیرکل سازمان ملل و نیز تلاش‌های مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه این سازمان در امور یمن، آتش بس دو هفته‌ای اعلام کردیم.

گفتنی است ترکی المالکی با صدور بیانیه‌ای از آتش بس فراگیر در یمن به مدت دو هفته خبر داده و اعلام کرده بود، امکان تمدید آتش‌بس وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائتلاف سعودی آتش بس در یمن آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

 محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی