Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه امید همگانی جامعه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده می‌کند، گفت: کرونا با وجود همه بدی که داشت اما حس اجتماعی و کمک به هم نوع برای یک امید فزاینده را به ما نشان داد.

حجت‌الاسلام «سید جواد سلیمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به اینکه در نیمه شعبان باید از امام زمان(عج)، توفیق داشتن در یادآوری حضرت را بخواهیم، اظهار کرد: میلاد حضرت مهدی(عج) فرصتی برای تقویت روحیه انتظار و شناخت سیره معصوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه لاهیجان به صحبت‌های یک پزشک انگلیسی در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: این پزشک بیمارستان لندن در مورد رشادت پرستاران و مردم ایران در بحران کرونا گفت که امید و آیینه دلدادگی مردم به یکدیگر را تجربه کردم.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران کرونا، یک نوع امید بخشی را از خود نشان دادند، تاکید کرد: حتی پزشک انگلیسی به رمز و راز انتظار در بین مردم ایران پی برد.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه  حدود 300 آیه از قرآن کریم در ارتباط با مهدویت است، تصریح کرد: همچنین 6 هزار روایت و حدیث در مورد موضوع مهدویت است.

 

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه امید همگانی جامعه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده می‌کند، گفت: کرونا با وجود همه بدی که داشت اما حس اجتماعی و کمک به هم نوع برای یک امید فزاینده را به ما نشان داد.

 

وی با تقدیر از مجاهدت شهدای سلامت کشور، خاطرنشان کرد: کسی که با وجود آگاهی از واگیردار بودند بیماری کرونا، خود را وسط میدان قرار داده و بالای سر مریض حضور پیدا می‌کند، با امید و عشق به هم نوع فعالیت می‌کند.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه امروزه جامعه‌ای که خدمت‌رسانی بیشتری دارد، امید بیشتری برای آمدن امام زمان(عج) دارد، اذعان کرد: در همین دوران دیدیم که مردم آمریکا بسیار ناامید هستند و روزانه خبرهای بدی از آن کشور به گوش می‌رسد و این نشان از نبود حس امید در بین مردم و کادر درمانی آن کشور است.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه لاهیجان نیمه شعبان حضرت مهدی عج حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) کوچه شعبانیه و ورود آب به زیرزمین برخی از خانه‌ها و مغازه ها، به دستگاه‌های امدادی و خدماتی اطلاع داده شد و در پی آن عوامل امدادی شهرداری اعم از گشت ساختمان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، نیرو‌های عمرانی و خدماتی منطقه بافت تاریخی شهرداری برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب و همچنین نیرو‌های امدادی هلال احمر و پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند.   با حضور دستگاه‌های امدادی در محل مشاهده شد که ترکیدگی در لوله اصلی آب رخ داده و به دنبال آن آب به زیرزمین برخی از ساختمان‌های مجاور وارد شده است که بلافاصله عملیات تخلیه آب از سوی آتش نشانی و خدمات ایمنی و آبفا آغاز شد.   عوامل پلیس راهور نیز بخش‌هایی از این خیابان را مسدود کرده و آتش نشانان با همکاری ماموران شرکت آبفا از جاری شدن بیشتر آب و نفوذ آن به اماکن اطراف جلوگیری کردند.   عملیات تخلیه آب با پمپ‌های آب در حال انجام است و دستگاه‌های امدادی و خدماتی با استفاده از تجهیرات موجود اقدام به ایمن سازی محل کردند.   همچنین هماهنگی‌های لازم درخصوص اسکان موقت شهروندانی که ساختمان‌های آنها دچار آسیب شده است، انجام شد.

دیگر خبرها

  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج