Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نبوی از اقدام جهادی و داوطلبانه طلاب و روحانیان قرارگاه حضرت موسی ابن جعفر(ع) قائمشهر جهت اهدای خون در این روزهای پرتنش شیوع ویروس کرونا به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

حجت الاسلام «سید میثم نبوی»، امروز (21 فروردین) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: طلاب و روحانیان قرارگاه حضرت موسی ابن جعفر(علیه السلام) قائمشهر  و همچنین روحانیان جهادی شهرستان در یک اقدام جهادی و داوطلبانه در پایگاه انتقال خون این شهر جهت اهدای خون، حضور چشمگیر و فعالی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ناحیه قائمشهر افزود: این اقدام نوعدوستانه در این روزهای پرتنش شیوع ویروس کرونا به مناسبت نیمه شعبان، صورت گرفت.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه موسی ابن جعفر(علیه السلام) در راستای امدادرسانی و کمک به کفن و دفن درگذشتگان کرونا، تصریح کرد: این قرارگاه به ریاست حجت الاسلام «محمدباقر محمدی لایینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، در سپاه کربلای مازندران جهت رعایت موازین شرعی دفن متوفیان کرونایی همانند سایر متوفیان، تشکیل شد.

حجت الاسلام نبوی با اشاره به سوره انبیا و آیه «کلّ نفس ذائقة الموت»، اظهار کرد: مرگ، سرنوشت اجتناب ناپذیر تمام انسان ها در هر مقام و جایگاهی است و هیچ شخصی نمی تواند از آن، فرار کند.

 

وی بیان کرد: طلبه ها و روحانیان شهرستان قائمشهر علاوه بر تغسیل، تکفین و تدفین فوت شده های کرونا بر اساس تحقق فتوای  مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر انجام کامل امور شرعی اموات کرونایی در ضدعفونی معابر، تهیه و تولید ماسک، گان و دستکش بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا و همچنین روحیه بخشی و امیدآفرینی به کارکنان درمانی، اهتمام فراوان دارند.

حجت الاسلام نبوی ابراز کرد: ما به ایستگاه آخر، باور داریم اما به خاطر جاذبه های دنیوی، فراموشش کردیم اما شاه و گدا و قوی و ضعیف ندارد و همگان، طعم مرگ را می چشند.

وی گفت: روحانیان، سربازان امام زمان(عج) هستند و لباس پیامبر خاتم، حضرت محمد(ص) را بر تن دارند و همانطور که خدا به پیامبر، اسقامت را سفارش کرد طلاب و روحانیان در تداوم وظایف مهم خویش باید صبر و استقامت را پیشه خویش سازند.

حجت الاسلام نبوی با اشاره به اینکه صبر و استقامت از چنان مرتبه ای برخوردار است که خداوند در بیست آیه قرآن، پیامبر گرامی خود را بدان فرمان داد، تصریح کرد: صبر و استقامت ویژگی پیامبران و مایه صیقل روح آنها است و طلاب و روحانیان جهت ادامه اهداف حضرت محمد(ص) در عرصه های مختلف باید ایستادگی در برابر مشکلات، داشته باشند.

وی اظهار امیدوای کرد که اقدام خیرخواهانه طلاب و روحانیان قرارگاه حضرت موسی ابن جعفر(علیه السلام) قائمشهر به مناسبت نیمه شعبان و ولادت خجسته حضرت مهدی موعود(عج) جهت اهدای خون موجب شناخت بیشتر اهداف آن امام همام و افزایش بصیرت مهدوی شود.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا اقدام جهادی نیمه شعبان قائمشهر اهدای خون حجت الاسلام نبوی جهت اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این برنامه مهدی اعرابی میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و حاج احمد چینی است. حجت‌الاسلام والمسلمین طباخیان درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد. همچنین گفتگو با حاج احمد چینی و مداحی توسط ایشان از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه، شخصیت‌ها و کارشناسان ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند که با توجه به شهادت امام جعفر صادق (ع) این قسمت از برنامه به بررسی شخصیت این امام همام اختصاص دارد.

گفتنی است این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی رضا کاردان امین و کارگردانی محمد حسام مدنی جمعه ۱۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)