Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@15:56:33 GMT

۳ طرح آبفای قم به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۶۹۰

۳ طرح آبفای قم به بهره‌برداری رسید

همزمان با نیمه شعبان ۳ طرح آبفای قم با حضور استاندار و مسئولان استان قم با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، استاندار قم قبل از ظهر پنج‌شنبه همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) در آئین افتتاح ۳ طرح آبفای قم، با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان در استان قم و سراسر کشور، گفت: امیدواریم با کنترل بیماری کرونا بتوانیم در مناسبت‌های آتی میزبان هموطنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام سرمست در ادامه به پروژه‌های آبفای افتتاح شده امروز اشاره کرد و تصریح کرد: بهره برداری از این طرح‌ها گام مؤثری در راستای خدمت بهتر به همشهریان است.

گفتنی است؛ طرح‌های فاضلاب بیمارستان فرقانی و طرح خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب پس از شروع کرونا و با تصویب ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اجرایی شد که امروز از سوی استاندار قم به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است؛ امروز با حضور استاندار قم از شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی و شبکه فاضلاب مجتمع میثاق بهره برداری و از نرم افزار یکپارچه ارتباط با مشتری مرکز ۱۲۲ آبفای قم نیز رونمایی شد که برای این طرح‌ها ۴۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه بیمارستان فرقانی فاقد زیرساخت‌های دفع بهداشتی فاضلاب بود، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، شبکه فاضلاب این بیمارستان با بسیج تمام امکانات و تجهیزات و پیمانکاران در کمتر از یک ماه با اجرای بیش از ۲ هزار متر لوله‌گذاری به انجام رسید و وارد مدار بهره‌برداری شد.

علی جان صادق پور با اشاره به مشکلات دفع بهداشتی فاضلاب مجتمع میثاق در خیابان ۱۵ خرداد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ساکنان این مجتمع با چالش مواجه بودند شبکه فاضلاب آن با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به اجرا رسید.

وی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم عدم خروج شهروندان از منازل، از توسعه مرکز ۱۲۲ آبفا و گسترش ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان تأکید کرد: تمام ساکنان استان اعم از شهری و روستایی می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته خدمات مورد نیاز خود را از شرکت آب و فاضلاب از طریق این مرکز دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه تمام خدمات فوریتی و غیر فوریتی شرکت آب و فاضلاب به صورت غیرحضوری و شبانه‌روزی از مرکز ۱۲۲ قابل دریافت است، از شهروندان خواست قبل از هرگونه مراجعه حضوری از طریق تلفن ۱۲۲ درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

وی با تأکید بر لزوم بسیج همگانی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: شرکت آب و فاضلاب از ابتدای شیوع کرونا به صورت شبانه‌روزی در کنار مدافعان سلامت نسبت به تأمین آب سالم و بهداشتی با سخت‌گیری‌های بیشتر در خصوص رعایت استانداردها اقدام کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا شرکت آب و فاضلاب شبکه فاضلاب بهره برداری استان قم آبفای قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند