Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@09:49:47 GMT

اخبار کرونا در جهان/اوضاع وخیم در دیترویت آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۷۴۳

اخبار کرونا در جهان/اوضاع وخیم در دیترویت آمریکا

پایگاه خبری فردا: وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در بیمارستان شهر "دیترویت" آمریکا بسیار وخیم گزارش شده است؛ دو نفر از بیماران در راهروهای این بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند.

پایگاه خبری "CNN" نوشت، کارکنان مراقبت بهداشتی و درمانی بیمارستان "Sinai-Grace" در شهر دیترویت آمریکا خبر از مرگ دو نفر از بیماران مراجعه کننده را در راهروهای این بیمارستان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از پرستاران و کارمندان این بیمارستان در مصاحبه با cnn بیان کردند که وضعیت این بیمارستان بسیار وخیم است و با کمبود تجهیزات درمانی و محافظتی روبه‌رو هستند.

پرستاران این بیمارستان گفتند که به دلیل مراجعه بسیار افراد برای آزمایش، نتایج آزمایش‌های آنان چند روز طول می‌کشد و این مراجعان با علائم بیماری به حال خود رها می‌شوند.

شرایط در این بیمارستان آنقدر وخیم است که همه پرستان شیفت شب این بیمارستان تحصن کرده و تا فراهم نکردن تجهیزات درمانی و محافظتی به کار بازنخواهند گشت.

به گفته یکی از کارمندان خدماتی این بیمارستان، به دلیل کمبود تخت بسیاری از بیماران در راهروهای این بیمارستان نگهداری و درمان می‌شوند.

یکی از پزشکان این بیمارستان در مصاحبه با cnn گفت: « هر پرستار به بیماران بسیاری رسیدگی می‌کند و امکان دارد که در مراجعه بعدی خود، بیمار دیگر نبض نداشته و جان خود را از دست بدهد.»

منبع: فردا

کلیدواژه: اخبار کرونا جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا بدیعی گفت: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، اضافه کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان