Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به بررسی و ارزیابی های صورت گرفته در منطقه و شناسایی وسایل خانگی مورد نیاز مردم سیل زده جنوب کرمان اظهار کرد: امروز و به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) به مردم نجیب و صبور جنوب استان، تعدادی لوازم خانگی مورد نیاز اهدا خواهیم کرد که در این توزیع با تدابیر اتخاذ شده سعی داریم بی‌عدالتی صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "حسین معروفی" در حاشیه اهدای لوازم خانگی به مردم سیل‌زده زهکلوت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)گفت: از همان روز نخست وقوع سیل در جنوب استان کرمان در روزهای ابتدایی سال جاری، مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی استان به مردم سیل‌زده جنوب خدمت‌رسانی می کرد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه خدمات‌دهی جبهه انقلاب اسلامی در جنوب استان کرمان، افزود: هدف از تشکیل این قرارگاه جهت‌دهی به خدمات است و در هرجا که لازم بوده ورود پیدا کنیم، با این قرارگاه و با همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در اختیار مردم بوده ایم تا خدمت‌رسانی به نحو احسنت صورت گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که با تشکیل این قرارگاه از هدر رفتن توان مجموعه نظام انقلاب اسلامی جلوگیری کرده ایم، اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری همه دستگاه های ذیربط، اقدامات شایسته‌ای در این منطقه صورت پذیرفته است.

وی از خسارات وارده به لوازم خانگی مردم منطقه زهکلوت به علت ورود سیلاب به منازلشان خبر داد عنوان کرد: بخشی از این وسایل خانگی مردم این منطقه، نیاز به تعمیر داشت که تکنسین‌هایی برای تعمیر این لوازم به منطقه اعزام کردیم و تاکنون فقط حدود ۱۵۰ دستگاه یخچال در منطقه تعمیر شده است و این تعمیرات همچنان ادامه دارد.

معروفی ادامه داد: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با ستاد فرمان امام راحل تعدادی دام برای عشایر و کشاورزانی که در این سیلاب دام خود را از دست داده بودند، خریداری و به آنها اهدا شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به بررسی و ارزیابی های صورت گرفته در منطقه و شناسایی وسایل خانگی مورد نیاز مردم سیل زده جنوب کرمان اظهار کرد: امروز و به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) به مردم نجیب و صبور جنوب استان، تعدادی لوازم خانگی مورد نیاز اهدا خواهیم کرد که در این توزیع با تدابیر اتخاذ شده سعی داریم بی‌عدالتی صورت نگیرد.

وی به تشریح توزیع این لوازم خانگی پرداخت و گفت: در این کاروان ۲۰۰ دستگاه یخچال ۱۳ فوت، ۵۰۰ تخته فرش، ۲۰۰ دستگاه گاز طرح فر، ۱۰۰ سری قابلمه ۷ پارچه کامل، ۲۰۰ دستگاه پنکه ایستاده در بین مردم سیل زده منطقه زهکلوت توزیع ضمن آنکه ۳۰۰ تنور محلی نیز تا پایان هفته آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

معروفی بیان کرد: در سه روز گذشته و طبق هماهنگی های صورت گرفته با مجموعه امام رضایی‌ها نیز حدود ۶۲۰ عدد موکت ۶ متری و ۹ متری و ۲۰۰ عدد روفرشی و ۵ عدد یخچال و تعدادی پتو نیز در بین مردم سیل زده جنوب استان توزیع کرده بودیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ارزش این کاروان و اقلام توزیع شده سه روز گذشته، حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است تصریح کرد: امروز هر کالایی از قبیل یخچال یا گاز را که به هر خانواده‌ای تحویل می‌دهیم، یخچال و گاز خراب آنها را تحویل خواهیم گرفت تا آنها را تعمیر و در جای دیگری که نیاز بود، استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: همه اقداماتی که توسط مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین در منطقه صورت می گیرد، هدیه مقام معظم رهبری بوده و ما در مجموعه سپاه هیچ چیزی به نام خودمان نداریم و همه کارهای که در منطقه انجام داد و خواهیم داد، هدیه مقام معظم رهبری به مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی سپاه ثارالله جنوب کرمان سیل نوروز 99 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مردم سیل زده جنوب خانگی مورد نیاز انقلاب اسلامی لوازم خانگی جنوب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع لوازم خانگی در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت لوازم خانگی ، بازار لوازم خانگی ، انواع لوازم خانگی ، قیمت بازار لوازم خانگی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9X

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک