Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:58:38 GMT

فرصت مجدد ثبت نام ارشد پزشکی در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۸۲۸

فرصت مجدد ثبت نام ارشد پزشکی در هفته آینده

حیدرزاده ريیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از فرصت مجدد ثبت نام ارشد پزشکی خبر داد و گفت:‌ آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۹ بر اساس برنامه ریزی قبلی در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه برگزار می شود و در صورت هر گونه تغییر، مراتب هفته اول اردیبهشت ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و ثبت نام نکرده اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می توانند از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ فرورین ماه ۹۹ نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام کنند.

حیدرزاده افزود: با توجه به اینکه ستاد اداری آموزش دانشگاهها در حال فعالیت هستند، لذا افرادی که نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به معدل اکتسابی و صدور فرم مربوطه دارند، می توانند معدل اکتسابی خود را دریافت کرده و در فرم ثبت نام درج کنند البته جهت کمک به داوطلبان مجددا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مهلت دیگری جهت اعلام معدل در سامانه داده خواهد شد.

رییس سنجش آموزش پزشکی گفت: افرادی که بر اساس تذکر بند ۱-۳ دفترچه راهنمای ثبت نام، جهت ثبت نام در آزمون باید از تحصیل انصراف داده و سپس ثبت نام کنند، با توجه به فعال بودن ستاد اداری آموزش دانشگاهها می توانند اقدام کرده و انصراف دهند. با اینحال این افراد نیز تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند انصراف دهند.

حیدرزاده یادآوری کرد:‌ در مورد متقاضیان استعداد درخشان نیز، در صورت ایجاد هر گونه تغییر در روند موجود، اطلاعات لازم از طریق همین سامانه اعلام می شود.

او تصریح کرد:‌در صورت وجود مشکل در مورد هزینه ثبت نام یا روند ثبت نام، یا وجود خطا در ثبت نهایی، داوطلبان می توانند صرفا از طریق سامانه http://sanjeshp.ir در قسمت تماس با ما، دسته بندی : پشتیبانی سایت، مشکل را به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کنند.

حیدرزاده گفت: با توجه به اعلام مراجع ذیربط مبنی بر افزایش زمان پایان نیمسال تحصیلی جاری از خرداد ماه به شهریور جهت کمک و مساعدت با داوطلبان، کلیه مواردی که لازم است تا خرداد ماه انجام شود تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۹ قابل انجام است. در صورت ایجاد هر گونه تغییر در روند موجود و یا ابلاغ جدید، از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارشد پزشکی سنجش پزشکی سنجش آموزش پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر

 گراهام پاتر فصل آینده به دنیای مربیگری باز می‌گردد. 

طرفداری | پس از گزارش رسانه‌های هلندی مبنی بر ملاقات مدیران آژاکس و گراهام پاتر، این موضوع در انگلیس تایید شد. 

به گزارش گاردین؛ آژاکس به گراهام پاتر علاقه‌مند است و تمایل دارد با انتصاب او، بار دیگر جایگاهش را به عنوان بزرگترین باشگاه هلند پس بگیرد. پاتر در لیست منچستریونایتد برای جانشینی اریک تن هاخ هم حضور دارد و قصد ندارد عجله کند. با این حال، سرمربی سابق چلسی و برایتون از فرصت همکاری با آژاکس استقبال کرده و مشکلی برای مربیگری در خارج از کشورش ندارد. او در سال 2011 ریسک هدایت اوستروند را برعهده گرفت و پس از قرار دادن این تیم بر بام سوئد و بازگشتش به اروپا، راهی سوانسی شد. پاتر به خونسردی و هوشمندی شناخته می‌شود و به خاطر تاکتیک‌های نوآورانه‌اش مورد تحسین قرار گرفته است. او پس از پیوستن به برایتون در سال ۲۰۱۹، سبک بازی این تیم را متحول کرد و عملکرد درخشانش در آنجا، توجه چلسی را پس از اخراج توماس توخل در ابتدای فصل گذشته جلب کرد. با این حال، حضور پاتر در استمفوردبریج مطابق انتظارها پیش نرفت و او در ابتدای آوریل ۲۰۲۳ اخراج شد.

در محافل فوتبالی این درک وجود دارد که وضعیت آشفته‌ زندگی در چلسی تحت مالکیت تاد بولی و کلیرلیک کپیتال، موقعیت پاتر را دشوار کرده بود. سرمربی انگلیسی فرصت انتقال منچستریونایتد را خواهد داشت اما شیاطین سرخ در این لحظه به نتیجه‌گیری خاصی در مورد آینده اریک تن هاخ نرسیده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد