Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:06:02 GMT

تکذیب شیوه نامه ابلاغ بازگشایی مراکز نمایشی و فرهنگی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۹۴۴

تکذیب شیوه نامه ابلاغ بازگشایی مراکز نمایشی و فرهنگی

‌علیرضا وهاب‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فعالیت‌های صنفی که از بدو شروع بحران کرونا به دلیل تجمعات و رفت‌وآمدهای زیاد در آن واحدها به عنوان پرریسک و پرخطر اعلام شده بود مانند سابق تعطیل هستند.

وی افزود: همچنین فعالیت آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، اماکن اقامتی، استخرها و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی همچنان تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستوران‌ها، اماکن تفریحی و تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

مشاور وزیر بهداشت گفت: فعالیت تئاترها، سینماها و مراکز فرهنگی با تجمعات بالا مانند مشاغلی که در قبل اعلام شد، کمافی‌السابق تعطیل و تا زمان تصمیم‌گیری مجدد وزارت بهداشت، همچنان تعطیل خواهند بود.

وهاب‌زاده خاطرنشان کرد: صرفاً هرگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

کد خبر 4896501 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت کیانوش جهانپور علیرضا زالی سعید نمکی شیوع کرونا سخنگوی وزارت بهداشت کووید 19 بیمارستان مسیح دانشوری انجمن رادیولوژي ایران سازمان نظام پزشکی طب سنتی چاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت

مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و اراشد اسلامی در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری آنا، ضمن تأیید خبر رفتن خود از این اداره و جایگاه افزود: من حدود دوسال از دانشگاه به اداره کل هنر‌های نمایشی مأمور شدم؛ و با پایان دوره مأموریتم به دانشگاه برمی‌گردم. تمایلی هم به گرفتن سمت اجرایی جدید هم ندارم و می‌خواهم فعالیت‌هایم رادر فضای دانشگاه ادامه دهم.

کاظم نظری افزود: از همراهی همه اهالی تئاتر و رسانه‌ها در طول دو سال دوران مدیریتم تشکر می‌کنم. برای انعکاس اخبار تئاتر و روشن نگه داشتن چراغ این هنر در شرایط خاص پس از شیوع کرونا، مدیون رسانه‌ها و خبرنگاران محترم بودیم و این تلاش که جای تقدیر دارد.

لازم به یادآوری است که کاظم نظری در دولت سیزدهم به عنوان مدیر کل هنر‌های نمایشی فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد