Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص مسابقات لیگ برتر که به دلیل انتشار ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده گفت: برنامه ریزی سازمان لیگ براساس مصوبات نهاد‌های بالادستی انجام می‌شود. فیفا با فدراسیون‌ها مکاتباتی داشته و به فدراسیون‌ها اعلام کرده لیگ‌ها نباید نیمه تمام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فیفا این موضوع را هنوز به طور رسمی ابلاغ نکرده است. از طرف دیگر سازمان لیگ که متولی برگزاری جام خلیج فارس است، با باشگاه‌ها مکاتباتی داشته تا نظر آن‌ها را جویا شود. به هر حال نظر باشگاه‌ها هم اهمیت دارد.  

دبیر کل فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: به اعتقاد من جمع بندی در ۳ بخش است و اگر به امید خدا از فضای تعلیق دور شویم و بازی‌ها بدون مشکل برگزار شود، در وهله اول باید به تیم‌ها فرصتی بدهیم تا خودشان را برای حضور مجدد در مسابقات آماده کنند، زیرا بلافاصله نمی‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم. در کنار بازی‌های لیگ برتر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم که آن هم تبدیل به معظل شده است و باید درباره آن هم اعمال نظر شود.

بیشتر بخوانید: برخی تیم‌های استان تمرینات آماده‌سازی‌شان را شروع کرده‌اند/ با متخلفان برخورد می‌شود

نبی در واکنش به این که گفته می‌شود فیفا و‌ ای اف سی از فدراسیون ایران درخواست کردند لیگ نیمه تمام نماند اظهار داشت: طبق چیزی که سهیل مهدی به من گزارش داد، فیفا به کنفدراسیون‌ها نامه زده است، اما هنوز نامه‌ای به ما نرسیده است. به هر حال باید این را در نظر گرفت که هر آغازی پایانی دارد و ما نمی‌توانیم لیگ را نیمه تمام را رها کنیم. در کنار این موضوع باید از خرد جمعی استفاده کنیم و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را هم در نظر داشته باشیم.  

او افزود: در نهایت نظر فدراسیون پزشکی ورزشی، باشگاه‌ها و ستاد مبارزه با کرونا به هیئت رئیسه سازمان لیگ می‌رسد و پس از جمع بندی‌های لازم، فدراسیون در خصوص سرنوشت لیگ اطلاع رسانی خواهد کرد.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سازمان لیگ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج