Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@03:44:18 GMT

تهیه و توزیع ۳۰۰ هزار ماسک توسط بسیجیان زنجانی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۱۶۵

تهیه و توزیع ۳۰۰ هزار ماسک توسط بسیجیان زنجانی

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: ۳۰۰ هزار ماسک توسط بسیجیان زنجانی تهیه و توزیع شده است.

محسن سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قرارگاه پدافند زیستی سپاه ناحیه در ۶ محور عملیاتی ضد کرونا فعالیت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان به حضور ۱۵ هزار نفر روز در فعالیت‌های علیه کرونا در شهرستان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این افراد در قالب ۱۰۰ گروه جهادی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، مجتمع‌های مسکونی و محیط‌های بیمارستانی اضافه کرد: شناسایی افراد کم بضاعت و کارگران فصلی که با شیوع ویروس کرونا عملا امکان ادامه فعالیت آنها با مشکل مواجه شده است، توسط بسیجیان استان نیز در این ایام انجام و ۱۵ هزار بسته معیشتی بین آنها توزیع شده است.

سهندی با بیان اینکه ۱۲ هزار بسته بهداشتی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران توزیع شده است، اظهار کرد: با برپایی هشت کارگاه رسمی، چهار کارگاه مردمی و بیش از ۱۵۰ کارگاه خانگی بیش از ۳۰۰ هزار ماسک تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از تهیه ۹۰۰ لباس ایزوله برای کادر بیمارستانی خبر داد و گفت: ایستگاه‌های سلامت با اولویت مراکز پر تردد و پرجمعیت در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان فرمانده سپاه ماسک بسیجیان زنجانی کرونا توزیع شده سپاه ناحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در لوح تقدیر اهدایی فرمانده سپاه شهدا استان از همکاری‌ها و تعامل سازنده مهندس کیامهر به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کاوه شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرعامل شرکت در اجرای برنامه‌های ابلاغی بسیج کارمندان و اجرای میز‌های خدمت جهادی قدردانی شده است. 
گفتنی است این تقدیرنامه طی مراسمی با حضور سرهنگ نجمی جانشین فرمانده سپاه شهدا استان، سرهنگ علی نژاد مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه شهدا استان و نیز سرهنگ خان محمدی فرمانده حوزه ادارات کل استان در محل دفتر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مهندس کیامهر اعطا شد. 
در بخشی از این تقدیر نامه اهدایی از سوی فرمانده سپاه شهدا استان آمده است. 
برادر بزرگوار جناب آقای طاهر کیامهر 
فرمانده مقاومت بسیج شهید کاوه شرکت توزیع نیروی برق استان
توفیق خدمتگذاری در بسیج موهبتی الهی است که تنها به خادمان مخلص اعطاء گردیده تا در دنیا ز ثمرات پر برکت این شجره طیبه و در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب گردند. لطافت، حلاوت، بهره مندی از این موهبت الهی با نعمت عظیم ولایت شریف علوی اکمال یافته است و ما همچنان با اطاعت از ولی امر خویش میرویم تا با طلوع آخرین خورشید امامت و ولایت شاهد حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر عالم باشیم. 
بدینوسیله از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده جنابعالی با مجموعه سپاه شهدای استان در خصوص اجرای برنامه‌های ابلاغی بسیج کارمندان و اجرای میز‌های خدمت جهادی نهایت تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. 
سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی
 فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۹ هزار بیمه شده سلامت در زنجان جزو پنج دهک اول درآمدی هستند
  • جلوگیری از فعالیت ۹۶ واحد متخلف بهداشتی در اصفهان
  • تورزیع ۱۰۰ بسته‌معیشتی در خوی
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • سالروز بمباران شهرستان شازند توسط رژیم بعث عراق
  • کمک حامیان به ایتام زنجانی ماهیانه قریب به ۲ میلیون تومان است
  • آیین‌های کهن زنجانی‌ها در رمضان
  • معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیه الله (عج) عنوان برتر کشور را کسب کرد
  • کمک ۴۰۰ میلیاردریالی زنجانی‌ها در جشن نیکوکاری