Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:32:42 GMT

اخبار کوتاه انتظامی پنجشنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۲۵۵

اخبار کوتاه انتظامی پنجشنبه گلستان

جانشین فرمانده انتظامی کردکوی از پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح کاهش انتقال زنجیره بیماری کرونا خبر داد و گفت: ماموران انتظامی با اجرای طرح مشترک با کارشناسان صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت شهرستان در ۴۸ ساعت گذشته این واحدها را پلمب کردند.

**

فرمانده انتظامی گمیشان اعلام کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباس یاورزاده افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در محل حاضر و هزار و ۱۳۰ عدد قرص غیرمجاز را کشف کردند.

**

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ سید داوود حسینی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یک تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان حین گشت زنی در یکی از خیابان‌ها گنبدن به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲ کیلو و ۵۰ گرم تریاک کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

**

جانشین فرمانده انتظامی بندرترکمن گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت غیرقانونی شبکه تبادل ارز دیجیتال بیت کوین در یک واحد مسکونی مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

سرهنگ مهدی مهدوی نیا افزود: ماموران در بازرسی از این منزل ۴ دستگاه ماینر را کشف کردند.

**

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۲۰ فقره سرقت در مینودشت خبر داد و گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد از ساختمان‌های نیمه کار و انباری‌ها در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار روح الامین قاسمی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام گشت‌های نامحسوس در محدوده وقوع سرقت‌ها موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند که متهم در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کار اعتراف کرد.

برچسب‌ها گلستان انتظامی مزرعه بیت کوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلستان انتظامی مزرعه بیت کوین گلستان انتظامی مزرعه بیت کوین فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین