Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حزب دموکرات کردستان عراق تاکید کرد که حمله اخیر داعش به مواضع نیروهای پیشمرگه دلیلی روشن بر تلاش‌های داعش برای سازماندهی مجدد خود است. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مسعود بارزانی در واکنش به کشته شدن دو عضو نیروهای پیشمرگه در منطقه گرمیان و در حمله اعضای گروه تروریستی داعش، نگرانی خود را از افزایش تحرکات این گروه تروریستی در مناطقی از عراق ابراز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله داعش به مواضع نیروی پیشمرگه کردستان عراق

بارزانی اعلام کرد که حمله اخیر داعش در منطقه گرمیان عراق دلیلی روشن بر سازماندهی مجدد این گروه تروریستی و تهدیدی آشکار علیه تمامی عراقی ها است.

رئیس حزب دموکرات کردستان عراق خواستار آن شده است که مقابله و نابودی تروریست های داعش همچنان به عنوان اولویت نخست اقلیم کردستان، دولت مرکزی عراق و ائتلاف بین المللی باقی بماند.

انتهای پیام/.

R36355/P/S8,90/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مسعود بارزانی داعش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود بارزانی داعش مسعود بارزانی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید

دولت تروریست پرور آمریکا با ایجاد و حمایت از گروه های تروریستی، باعث و بانی بحران‌های چند ده اخیر در خاورمیانه بوده است؛ بحران هایی که دامن مردم بیگناه کشورهای غربی را نیز گرفته است. در این ویدیو به گروگان‌های ناشناخته ای که توسط طالبان به گروگان گرفته شده اند، پرداخته می‌شود که می‌توانند هدف مبادله قرار گیرند. درباره سابقه گروه های تروریستی، تفاوت در عملکردشان و گروگان های آنها را با زیرنویس فارسی در تابناک ویدیو ببینید.

 

 

چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟

آمریکا با ۸۰۰ پایگاه نظامی، بیشترین پایگاه نظامی را در سرتاسر جهان دارد. با توجه به هزینه های سرسام آور این پایگاه ها و ناموفق بودن سلطه استکباری آمریکا در هفتاد سال گذشته، داشتن این پایگاه ها با چه هدف و چه هزینه کردی صورت می‌گیرد؟ باز نگه داشتن این تعداد پایگاه نظامی در جهان چه هزینه ای برای مالیات دهندگان آمریکایی دارد؟

 

 

چرا کشورها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟

چه چیزی باعث جنگ می‌شود و چرا دو کشور فکر می‌کنند راه رسیدن به خواسته‌شان می‌تواند جنگ باشد. جنگ یک اتفاق کاملا سیاسی است، ولی می‌توان با استراتژی‌هایی از آن جلوگیری کرد.

 

 

چگونه داعش به وجود آمد؟

دولت اسلامی عراق و شام، گروه تروریستی که در دنیا وحشت ایجاد کرد، شروعی رمزآلود داشت. در این ویدیو تاریخچه‌ای از به وجود آمدن داعش با زیرنویس فارسی شرح داده می‌شود که نقش بسزای محور مقاومت نادیده انگاشته می‌شود و از تامین مالی آن توسط کشورهای حوزه خلیج فارس و طرح کلینتون برای سرنگونی دولت اسد توسط آن حرفی به میان نمی‌آید. با این حال، این روایت غربی از این ماجر می‌تواند مورد توجه واقع شود.

دیگر خبرها

  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • بارزانی وارد تهران شد
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال | جزئیات دیدارهای رییس اقلیم کردستان
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی