Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:59:44 GMT

یووه در اندیشه معاوضه بازیکن با پاری سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۰۹۸۷

یووه در اندیشه معاوضه بازیکن با پاری سن ژرمن

به نظر می رسد یوونتوس قصد دارد پای الکس ساندرو را به معامله جذب مائورو ایکاردی از پاری سن ژرمن باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در تابستان تلاش زیادی برای جذب مائورو ایکاردی از اینتر انجام داد اما نهایتاً این انتقال انجام نشد و مهاجم آرژانتینی راهی پاری سن ژرمن شد. ایکاردی در ابتدا نمایش های فوق العاده ای را برای تیم فرانسوی ارائه داد و در ۳۱ بازی موفق به ثبت ۲۰ گل برای این تیم هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با این حال در ادامه اوضاع برای ستاره آرژانتینی تغییر کرد و اختلاف ایجاد شده بین او و سرمربی پاری سن ژرمن یعنی توماس توخل باعث شد که ایکاردی نیمکت نشین شود و همچنین شایعات زیادی درباره عدم علاقه psg برای پرداخت بند آزادسازی به اینتر به گوش برسد.

 

اگرچه طی روزهای اخیر کوریره دلو اسپورت اعلام کرد که پاری سن ژرمن تصمیم گرفته ایکاردی را در تیم خود نگه دارد اما حالا توتو اسپورت مدعی شده باشگاه یوونتوس قصد دارد برای جذب مهاجم آرژانتینی پای مدافع برزیلی خود یعنی الکس ساندرو را به این معامله باز کند و با انجام یک معاوضه انتقال ایکاردی را به تورین نهایی کند.

 

 

مائورو ایکاردی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مائورو ایکاردی پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا

در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال دورتموند در خانه پاری‌سن‌ ژرمن موفق به شکست این تیم شد و اولین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت.

به گزارش ایسنا، پاری‌سن‌ ژرمن مطابق انتظار، نمایشی سراسر هجومی داشت اما دژ دفاعی مستحکم زنبورها به رهبری هوملس کار را برای شاگردان انریکه سخت کرده بود.

هوملس کهنه‌کار در ادامه روزهای درخشانش، موفق شد در دقایق آغازین نیمه دوم، دروازه دوناروما را باز کند تا عملا کار برای نماینده فرانسه سخت‌تر شود.

اما مشکل انریکه و شاگردانش بیش‌از هر چیز دیگری، تیر دروازه‌ی دورتموند بود. تیر دروازه‌ای که ۴ بار لرزید اما حتی یک‌بار هم توپ به تور ننشست تا شاگردان ترزیچ ۱۸۰ دقیقه مقابل پاری‌سن‌ژرمن کلین‌شیت کنند و بتوانند پس‌از بیش‌از یک‌دهه، دوباره راهی فینال این رقابت‌ها شوند.

فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار است در ورزشگاه ومبلی لندن در انگلستان برگزار شود و باید دید آیا زنبورها می‌توانند شگفتی را تکمیل کنند و کاپیتان رویس را با جام بدرقه کنند یا دوباره مثل آخرین مرتبه در گام نهایی شکست می‌خورند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی