Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@23:25:10 GMT

لباس بارسلونا ؛ بازگشت به یک دهه قبل + سند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۰۲۶

لباس بارسلونا ؛ بازگشت به یک دهه قبل + سند

کمپانی نایک برای طرح لباس فصل بعد بارسلونا سری به گذشته زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته های اخیر البسه احتمالی بسیاری از تیم های بزرگ برای فصل بعد منتشر شده که تجربه نشان می دهد معمولا این طرح ها تفاوتی با نسحه اصلی کمپانی های بزرگ ندارند. بارسلونا فصل بعد از لباس هایی بهره می برد که حدود یک دهه قبل نیز مانند آن را بر تن می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح اول لباس احتمالی بارسلونا برای فصل بعد بر خلاف سال های اخیر راه راه ضخیم تری خواهد بود و نوارهای زرد دور یقه یادآور لباس این تیم در سال ۲۰۱۱ است. فصلی که بلوگرانا نمایش فوق العاده ای داشت و علاوه بر فتح لالیگا، موفق شد با غلبه بر منچستریونایتد فاتح لیگ قهرمانان اروپا نیز بشود.

لباس دوم احتمالی بارسلونا به رنگ سیاه و با طرحی ساده خواهد بود. بارسلونا در سال ۲۰۱۲ نیز تقریبا مشابه همین طرح را استفاده کرده بود، اما این بار رنگ مکمل به جای زرد، طلایی خواهد بود.

اما لباس سوم این تیم رنگی متفاوت دارد. کمپانی نایک قصد دارد از رنگ بنفش برای طراحی لباس سوم بهره گرفته و به نظر می رسد رنگ مکمل نیز سبز رنگ خواهد بود. ترکیببی نه چندان هماهنگ که باید دید چه واکنشی از سوی هواداران بارسلونا به همراه خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا اسپانیا بارسلونا لالیگا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی

به گزارش «تابناک»، محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر دولت اصلاحات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای ⁧حجاب⁩ در ⁧قم⁩ ضربه های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق ⁧روحانیت⁩ وارد می کنند. حتی اگر معاریف و استوانه های حوزه هم در این مراسم شرکت نکرده باشند که نکرده بودند.

دیگر خبرها