Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر ۲۱ فروردین، ۴۸۹ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد آمار فوتی ها نیز به ۵۲ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «احمد هاشمی» امروز پنج شنبه با اشاره به نتایج قطعی آزمایش های انجام شده تا ظهر 21 فروردین، آمار مبتلایان به کرونا را 489 نفر و تعداد فوتی ها را 52 نفر اعلام کرد و گفت: آمار مبتلایان در شهرستان های بجنورد، اسفراین و شیروان به ترتیب  235 نفر، 92 نفر و 50 نفر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک سایر شهرستان ها هم بیان کرد: این آمار در فاروج 27 نفر، مانه و سملقان 32 نفر،  جاجرم 22 نفر، گرمه 21 نفر و  راز و جرگلان 10 نفر اعلام شده است.

 

وی با اظهار این مطلب که هم اکنون 131 بیمار مشکوک به ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند، افزود: آزمایش 678 نفر از موارد مشکوک هم منفی گزارش شده است.

 

هاشمی، همچنین از بهبودی و ترخیص 302 بیمار مبتلا به کرونا از مراکز درمانی سطح استان خبر داد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یادآور شد: 820 هزار و 235 نفر از جمعیت استان که معادل بیش از 93 درصد جمعیت خراسان شمالی می شود هم غربالگری شده اند.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا مقابله با کرونا ویروس کرونا آمار مبتلایان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | طوفان شن وحشتناک با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعتی در خراسان شمالی!

طوفان باعث حوادثی همچون سقوط درختان بر روی کابل‌های برق، خودروها و معابر و همچنین ریزش سقف دو واحد مسکونی شد. در پی ریزش سقف این منازل امدادگران یک زوج به همراه فرزند ۲ ساله‌شان را از زیر آوار نجات دادند.

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904279

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی صادر شد
  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • رفع هشت نقطه پرحادثه در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • ببینید | طوفان شن وحشتناک با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعتی در خراسان شمالی!
  • آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی