Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:46:37 GMT

راه‌اندازی کاروان نسیم انتظار در قروه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۰۶۵

راه‌اندازی کاروان نسیم انتظار در قروه

دبیر شورای هیئات مذهبی کردستان از راه‌اندازی کاروان نسیم انتظار در این شهرستان به مناسبت نیمه شعبان و گرامیداشت میلاد امام زمان(عج) خبر داد.

مظفر آئینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج از را‌ه‌اندازی کاروان انتظار ویژه نیمه شعبان در قروه خبر داد و اظهار کرد: در راستای راه‌اندازی این کاروان نشاط‌‌آور هیئات مذهبی مشارکت داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مداحی، قرائت شعر و پخش سرود برای آرامش روحی و ایجاد شادی در شب و روز میلاد منجی عالم بشریت قائم آل محمد مهدی موعود(عج) از جمله برنامه‌های هیئات مذهبی و تشکل‌های وابسته به تبلیغات اسلامی به مناسبت نیمه شعبان بود که توسط این کاروان نیز انجام شد.

وی از حمایت‌های مردمی و خیرین و همچنین حمایت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان قدردانی کرد و یادآور شد: حضور جوانان هیئتی در ضدعفونی کردن و توزیع اقلام بهداشتی تا پایان نگرانی مردم و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا از مهمترین اولویت‌های کاری شبانه‌روزی و گروهی و جهادی هیئات مذهبی است.

دبیر شورای هیئات مذهبی کردستان عنوان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین گرامیداشت نیمه شعبان ایستگاههای سلامت ثابت و سیار در شهرستان قروه و استان کردستان برپا شد.

آئینی اضافه کرد: هرساله هیئات مذهبی برپایی ایستگاههای صلواتی را در اعیاد مختلف به ویژه نیمه شعبان برپا می‌کردند که امسال این ایستگاهها با توجه به شرایط موجود و رعایت موارد بهداشتی به ایستگاههای سلامت تغییر یافت.

وی در پایان بیان کرد: ایستگاههای سلامت در سزح شهر و روستاها اقدام به توزیع مواد ضدعفونی و بهداشتی و ماسک رایگان بین عموم مردم خواهند کرد.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان شعر قروه سنندج هیئات مذهبی نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی