Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@09:06:59 GMT

ادعای عجیب سرمربی سابق استقلال

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۰۸۵

ادعای عجیب سرمربی سابق استقلال

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت SPOX ، تقریبا ۲۰ سال پیش بود که وینفرد شفر به آلمان پشت کرد و برای مربیگری به کشورهای دیگر رفت و الان در ۷۰ سالگی هم او به بازگشت به فوتبال آلمان فکر نمی‌کند.

وینفرد شفر سرمربی تیم بنی یاس امارات گفت: در بنی یاس بیش از هر تیم دیگری راحت هستم و هم خودم و هم خانواده ام اینجا بسیار احساس راحتی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز عالی است و امکانات بسیار خوبی بر باشگاه حکمفرما است.

او درباره حضور در تیم استقلال قبل از رفتن به امارات گفت: اغلب تجربیات من از حضور در استقلال مثبت است. هواداران زیادی در ایران داشتیم که علاقه زیادی به فوتبال داشتند. گاهی اوقات ما مقابل یکصد هزار تماشاگر بازی می کردیم. جدای از آن، من هرگز در هیچ کشور دیگری افراد یا دوستانی اینقدر خوب ندیده بودم که با من رفتار دوستانه و مفید داشته باشند. اما متأسفانه برخی مسئولان کار ما را دشوارتر کردند. من هنوز هم می توانم به یاد داشته باشم که آنها اجازه می دهند چند بار در زمینی تمرین کنیم که حتی یک باشگاه منطقه ای نیز نتوانسته است در آن تمرین کند. سپس در مقطعی به بچه های تیم گفتم: "معنی ندارد که به خانه برویم." .

سرمربی سابق استقلال که به دنبال بهانه ای برای نتیجه نگرفتن در لیگ برتر بود اضافه کرد: ما در استقلال با تصمیمات عجیب داور از امتیازات مهم در رقابت برای قهرمانی محروم شدیم. اما هرگز آنچه را که قبل از نیمه نهایی مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد، فراموش نخواهم کرد. من سه بازیکن اصلی را از دست دادم زیرا برخی بخاطر سابقه تاریخی استقلال مانع موفقیت تیم می شدند و حتی بنا به دلایلی از تمدید قراردادها خودداری کردند. علاوه بر این، بهترین مهاجم من ، یک استعداد ۱۷ ساله به فنرباغچه در ترکیه فروخته شد. این پسر می توانست بهترین مهاجم من باشد اما فروش وی از نظر سیاسی کنترل می شد. این بسیار ناامید کننده است که می دانید شما فقط با تیم حریف در زمین نمی‌جنگید.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرمربی سابق استقلال وینفرد شفر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!