Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:54:02 GMT

پلیس اماکن از ۹ هزار واحد صنفی کردستان بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۲۰۵

پلیس اماکن از ۹ هزار واحد صنفی کردستان بازدید کرد

سردار علی آزادی روز پنجشنبه با اشاره به بازدید و نظارت بر حدود ۹ هزار واحد صنفی از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: طی این مدت ۵۴۹ واحد صنفی متخلف که به توصیه ها و تذکرات ابلاغی توجه نکرده بودند پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری و با ۱۸۵ خودروی متخلف برخورد قانونی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یکی از ماموریت های نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره کرونا افزود: اجرای این طرح که مطالبه عمومی است، مشارکت و همکاری همه شهروندان را می طلبد و امیدواریم شهروندان کردستانی این موضوع را جدی گرفته و همچنان از هرگونه تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزادی کاهش و قطع این ویروس منحوس را در گرو همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها به خصوص مشارکت مردمی دانست و اضافه کرد: هدف فقط سلامت مردم است و نیروی انتظامی در راستای تامین سلامت و امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

سردار آزادی با بیان اینکه نیروهای انتظامی امروز و در جبهه ای دیگر و در کنار وظیفه ذاتی خود که همان تامین امنیت مردم است در راستای تامین سلامت نیز با مدافعان سلامت همکاری دارند، یادآور شد: جهاد برای دفاع از سلامت عمومی جلوه دیگری از ایثارگری مدافعان امنیت است.

وی تاکید کرد: کنترل عبور و مرور خودروها در معابر درون و برون شهرها، نظارت بر واحدهای صنفی با همکاری جامعه اصناف و محدودیت تردد در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری و پیشگیری از هرگونه تجمع در اماکن غیر ضرور، جلوه‌ای از ماموریت‌های نیروهای خدوم انتظامی در راستای تامین سلامت مردم است.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ناجا امروز نیز همانند تمام عرصه‌های جهاد، در صف اول ایثارگری ایستاده و در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا همراه مدافعان سلامت و امنیت است.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر پنجشنبه ۲۱ فروردین ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از این ویروس در کشور نیز به چهار هزار و ۱۱۰ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان سنندج اصناف انتظامی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان سنندج اصناف انتظامی ویروس کرونا کردستان سنندج اصناف انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان

 ایرج حسن‌پور گفت: با برنامه‌ریزی حوزهٔ بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه، گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت، نمایندگان مرکز بهداشت زاهدان، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از واحد‌های صنفی شب زی (رستوران، غذای آماده، فست‌فود و...) در زاهدان انجام شد.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای ۱۰ واحد صنفی پرونده با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش کالا‌های تاریخ مصرف گذشته تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند