Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه آزمایش هزار و ۲۷۳ نفر مثبت شده است، اظهار داشت: از این تعداد تاکنون، ۷۰۸ نفر بهبود یافته و ۹۶ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

او با اعلام اینکه از نظر ابتلا به کرونا در استان، روند فزاینده و رو به رشدی را شاهد هستیم، افزود: علت اصلی این افزایش مربوط به مسافرت‌های هفته اول نوروزی به استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با درخواست از این عده در برگشت به استان برای ثبت نام در سامانه سلامت و ثبت اطلاعات فردی، در کنترل ویروس کرونا مسئولین بهداشتی را یاری کنند.

او با تاکید بر جدی گرفتن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، از برخی مردم بدلیل حضور در باغات وپارک‌ها انتقاد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به شیوع گسترده این بیماری در کشور و استان، ادامه داد:مردم حتما با در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشتی در قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند.

با توجه به تدابیر اندیشیده شده در خصوص تعطیلی اصناف و بازاریان و همچنین گزارش‌های دریافتی در خصوص رعایت بسیاری از توصیه‌ها از سوی شهروندان، امیدواری‌ها در خصوص کاهش میزان ابتلا در روز‌های آینده افزایش یافته، ولی تداوم رعایت توصیه‌ها در این خصوص بسیار الزامی است.

نخستین مورد ابتلا به کرونا روز هشتم اسفند امسال در آذربایجان‌غربی ثبت شد؛ برخی پیش‌بینی‌ها از تداوم چندین هفته تا چندین ماهه این بیماری خبر می‌دهد و کوتاه‌شدن این روند، به همراهی مردم از طریق خودقرنطینگی بستگی دارد.

انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شیوع کرونا کنترل ویروس کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقویت سامانه بارشی موجب بارش برف بهاری به همراه تگرگ در شهرهای مهاباد، سلماس و ارومیه شده است.

کد خبر 6098170

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی