Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:22:20 GMT

تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۳۸۴

تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد ملی مقابله با کرونا‏ ضمن قدردانی از ملت بزرگ ایران و اصحاب فرهنگ، هنر در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های پیشگیرانه، بدینوسیله اعلام می‌شود: نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و پرهیز از شکل‌گیری تجمعات پرخطر به‌منظور اطمینان از قطع زنجیره انتقال بیماری، سالن‌های سینما، تئاتر، موسیقی، آموزشگاه‌های آزاد هنری و نمایشگاه‌های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سایر مشاغل مرتبط فرهنگی و هنری غیر تجمعی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ۲۳ فرودین در سراسر کشور و از ۳۰ فروردین در تهران مجاز به فعالیت هستند.

کد خبر 4896602

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی سینماها تئاتر ایران ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا تئاتر ایران درگذشت چهره ها موسیقی ایرانی رادیو نمایش رادیو سریال پایتخت فیلم سینمایی سازمان صداوسیما فیلم کوتاه فیلم تئاتر هنرمندان تئاتر برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه