Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:59:09 GMT

اطلاعیه ستاد کرونا در خصوص مراکز فرهنگی و سینمایی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۴۲۸

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: ضمن قدردانی از ملت بزرگ ایران و اصحاب فرهنگ، هنر در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های پیشگیرانه، بدینوسیله اعلام می‌شود: نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و پرهیز از شکل گیری تجمعات پرخطر بمنظور اطمینان از قطع زنجیره انتقال بیماری، سالن‌های سینما، تئاتر، موسیقی، آموزشگاه‌های آزاد هنری و نمایشگاه‌های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین سایر مشاغل مرتبط فرهنگی و هنری غیر تجمعی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ۲۳ فرودین در سراسر کشور و از ۳۰ فروردین در تهران مجاز به فعالیت می‌باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی مراکز فرهنگی سینما ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی درباره  دور دوم انتخابات مجلس گفت: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری و در ۲۲ حوزه برگزار می‌شود. از این ۲۲ حوزه در ۸ حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وزیر کشور در خصوص آموزش‌های مورد نظر به مردم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد. ضمن آنکه در دوره قبل که در چند حوزه انتخابات را الکترونیکی برگزار کردیم بسیار موفقیت آمیز بود.

وی در خصوص تبلیغات داوطلبان اظهار کرد: تبلیغات نمایندگان از یک هفته قبل از روز شروع اخذ رای ( ۲۱ اردیبهشت ) انجام خواهد شد.

وحیدی همچنین درباره اجرای طرح نور عفاف و حجاب با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهی و سنتی ماست، گفت: غالب بانوان عفاف و حجاب را رعایت می کنند و خود را متعهد می دانند. تعداد اندکی هستند که رعایت نمی کنند که عده قابل توجهی با اندک تذکری رعایت می کنند، در میان آنها افرادی که در برابر قانون مقاومت می کنند، انگشت شمار هستند.

وی افزود: فراجا در چارچوب های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می داند. به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که ساختار شکنی می کند فرق بگذارند، اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

وحیدی ادامه داد: اجرای طرح نور جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران